Inlägg från: Cyberdansken |Visa alla inlägg
  • Cyberdansken

Septemberbarn 2010

Grattis! Det är till att vara ute i tid va? :) Hon kan inte vara mer än, va 4-6 veckor gången? Hoppas allt går väl för dig och din sambo!

• Cyberdansken

Jag har 8 faktisk. Ett bonus, men 7 biologiska. Roliga erfarenheter, jo det finns både en och annan, men vilken sort menar du?

• Cyberdansken

Hon har haft en del besvär med foglossning och ischias, men tycker det är värd det.
    Vi bor i 250 kvm hus (plus 300 kvm biyta) så plats finns.
    Vill du ställa frågor så går det bra :)

• Cyberdansken

Lätt blödning tidigt i graviditeten är vanligt och behöver inte betyda något. Men om man känner sig orolig så tycker jag man ska tala med MVC och få en tid så man kan komma in och kolla att allt är OK.

Mina barn pysslar med massa saker :) Dom älsta är inte speciellt idrottsintresserade mer, en är programerare, den andre guitarfantom. Nummer tre går på landtbruksgymnaium. Dom mindre går på dans och spelar fotboll.
    Hockey är en häftig sport men vi har nog för många för att riktigt kunne gå på djupet i en sport som ändå kostar såpass mycket. Närmaste klubben här är BHC.

• Cyberdansken

Du ska se det ordnar sig nog. Men att läsa på lite om hur en graviditet ska förflyta normalt kan ställa oron lite.

Svar på tråden Septemberbarn 2010