• Giddy

    Hur länge blödde ni efteråt

    Jag gick igenom en MA för en vecka sedan. Var då i v.23+0. P sjukhuset sa de att man normalt blöder 2 vecko efteråt, i värsta fall 3 veckor. Min blödning har redan upphört, efter bara en vecka. Är det hä normalt eller borde jag oroa mig? Hur länge blödde ni efteråt?

  • Svar på tråden Hur länge blödde ni efteråt
  • Stark Längtan83

    3 och en halv vecka, malte dog i min mage i v 34+1.. blödningen kan upphöra för att sen börja igen.. till mig sa det att allt inom 4 veckor e avslag.. var uppmärksam på om du får rysligt ont i magen eller feber! stor kram till dig

  • Sooli2

    Jag blödde rejält en vecka direkt efter förlossningen, som en kraftig mens ungefär. Till slut så började jag störtblöda och fick genomgå en skrapning. Men sedan skrapningen på nyårsafton så har det avtagit och sedan igår är det ingenting...så vad blir det...3 veckor.

    Du behöver nog inte oroa dig tror jag. Ring din bm om du känner dig osäker.

  • jnyli

    Avbör på nyårsafton och nu har jag knappt inget kvar...bara lite ljust färgat ibland...det är nog precis som det ska med dig.Jag hade också eftervärkar och ont i lite mer än en vecka efter.

  • Gosemysan

    Efter min avbrutna graviditet blödde jag först i 2 v för att sedan börja blöda igen efter bara 1 v. Andra blödningen varade i 5 veckor, det var jätte jobbigt.

    Efter mitt missfall blödde jag 10 dagar. Skrapades efter missfallet.

  • Giddy

    Den återkom en dag, men nu har den försvunnit igen. Ingen värk någonstans och ingen feber så jag hoppas att allt är normalt.

  • caos

    Jag blöder inte heller särskilt mycket...trodde att det hade slutat igår men så kom det lite till...hoppas att det är ett bra tecken och att kroppen läker fort

  • caos

    trodde att det hade slutat blöda helt...men i morse kändes det precis som mensvärk och sen blödde jag jättemycket...hoppas att detta är sista omgången....

  • Giddy

    för mig kör det on-off var och varannan dag. Just då man tror det hr slutat så poff så blöder det igen. Inte mycket, men lite

Svar på tråden Hur länge blödde ni efteråt