• Nanna08

*Äckelvarning* Geleklump på pappret?

Fick en geleklump på pappret när jag var toaletten. Den var typ lika stor som ett körsbär, transparent färg och helt geleaktig.

Vad kan det ha varit?

Tacksam för snabbt svar.

• Svar på tråden *Äckelvarning* Geleklump på pappret?
  • FrökenR

Är du gravid kan det vara en del av slemproppen.

• Nanna08
    FrökenR skrev 2010-01-15 21:48:11 följande:
    Är du gravid kan det vara en del av slemproppen.
    Har tagit tester, men visar negativt. Så är nog inte gravid. Vad kan det då vara?
  • randigarutan

Så blev det för mig någon dag innan jag fick konstaterat MA.... VUL:et visade att fostret dött några veckor tidigare..

Det var en jätte konstigt slembit som kom ut den gången och såg ut som inget annat!
    HOPPAS INTE det är så för dig ifall du är gravid!!
    Har du blödit nåt mer eller bara kommit ut slemmet?
  • Gummsan

har du sexat kan de va gamal sperma. Har alltid så dagen efter eller helst 2dagar efter vi sexat

• Nanna08
    randigarutan skrev 2010-01-15 21:51:22 följande:
    Så blev det för mig någon dag innan jag fick konstaterat MA.... VUL:et visade att fostret dött några veckor tidigare.. Det var en jätte konstigt slembit som kom ut den gången och såg ut som inget annat! HOPPAS INTE det är så för dig ifall du är gravid!! Har du blödit nåt mer eller bara kommit ut slemmet?
    Nä jag har inte blödit i samband med geleklumpen.
    Men jag fick en blödning/mens den 1/1 och hade som mensvärk så antar att det var mens. Därför undrar jag vad denna geleklumpen är för något?
  • Nanna08
    Gummsan skrev 2010-01-15 21:58:10 följande:
    har du sexat kan de va gamal sperma. Har alltid så dagen efter eller helst 2dagar efter vi sexat
    Har aldrig haft sån klump innan, men det kan ju hända at det är det.
    Det var verkligen tjockt och geleigt.
  • Kodia

Har du ägglossning? då kan det ju bli så, om det har råkats samlar mycket sekret innan det kommer ut...

• LKM

Med största sannolikhet ägglossning. Jag kan få så ibland då jag har ÄL.

• Ronjan709
    Nanna08 skrev 2010-01-15 22:00:41 följande:
    Nä jag har inte blödit i samband med geleklumpen. Men jag fick en blödning/mens den 1/1 och hade som mensvärk så antar att det var mens. Därför undrar jag vad denna geleklumpen är för något?
    Ägglossning!
Svar på tråden *Äckelvarning* Geleklump på pappret?