• Mosaik31

Utredningshem?

det svåra i alla såna här trådar är att man aldrig får fram hela sanningen och då är det omöjligt att säga nånting om det hela

jag tycker ändå det är bra att socialen reagerar och inte låter er skaffa fler barn utan att någon utredning görs

det bästa du och pappan kan göra är ert bästa och läsa på om barn fråga om råd och vara er själva och hoppas på det bästa

Våga Vägra Facebook!
  • Mosaik31

jag tror snarare att det är så att varken du eller din man orkar se verkligheten och vad ni har gjort för fel

vet inte hur många personer jag har träffat på både i forum och i verkligheten som kör såna här snyfthistorier men när man börjar o gräva i det hela så finns det s mycket skit mycket vanvård och så vidare och att barnet/barnen verkligen behöver omhändertas

det sista du skriver T.S det ger min kalla kårar har man ingenting att dölja så varför bryr sig om att socialbyrån utreder då vill man ju visa att man kan o vill ta hand om sitt barn

och slutligen jag har själv blivit utredd av socialbyrån och jag vet hur det går till det är jobbigt ja men har man inget att dölja och man gör verkligen sitt bästa så kommer man att få behålla sitt barn

Våga Vägra Facebook!
  • Mosaik31

ja jösses!!

istället för att förklara på frågorna som ställs så går du till attack och det får bara dig att verka mindre trovärdig

om du hade läst på lite så har jag varit i din situation men jag handlade tvärtom emot vad du gör jag bjöd in socialbyån lät dom utreda mig tog emot deras råd lyssnade på dom och se mina barn fick stanna hos mig

det gör mig fruktansvärt lessen att nu börjar sanningen krypa fram du erkänner att du har vanvårdat ditt barn så socialbyrån har ju handlat rätt du klarade ju intre av ditt barn

Våga Vägra Facebook!
Svar på tråden Utredningshem?