littlereminder skrev 2010-01-16 11:46:12 följande:
Baby Expo i Sollentuna, handla ej därifrån...
www.barnvagnnu.se/ Jag var intresserad av en vagn som dehade, en Fischer Price, å jag ville kolla om de kunde skicka vagnen motatt jag självklart betalar frakten( det är ju faktiskt ett företag...) Mannen sägerdå följande:"Ni kvinnor har så mkt hormoner i kroppen när ni håller på med barnvagnar och barn så nej vi skickar inga grejer för när ni får dem så är det något som är fel eller inte stämmer och då ska ni skicka tillbaks och hålla på..." Snacka om att jag blev chockad arg och besviken!Driver man ett företag så ska man väl iaf hålla en god dialog med sina kunder?Kan ju säga att han förlorade en kund, som faktiskt var bra sugen på att köpa vagnen!

Jag håller med , en sån otrevlig tjock gubbe som höll en frustrerade och påhoppande monolog om sina förträffliga vagnar. Hans och inga andra var de bästa som fanns på marknaden. Det var stökigt , smutsigt , luktade rök och det var stor oorning .
I hans annons stod att det fanns 55 vagnar i utställningen , Vilken utställning en källarlokal med vidöppen toalettdör med vagnar förvarade på toaletten .
Dessutom pratade han mycket illa om andra konkurrenter i Sollentuna som sålde Eurobaby Baden - Baden Duo-kombi .

Vi har varit i denna butik också, där blev vi väl omhändertagna och fick riktigt fin demontration av vagnarna, utan att man kände sig påhoppad och kvinnan som tog hand om oss var mycket tillmötesgående, och vi blev mycket positivt intällda till denna butik Eurobaby Factory outlet.
www.eurobaby.info
Vi blev förevisad deras lagen om många hundra barnvagnar prydligt lagrade och med stor ordning, ochblev förevisad deras serviceavdelning och alla reservdelar de hade till sina Eurobaby vagnar.
Vi har nu köpt en Baden- Baden Duo-kombi av dem för 3.995:- och är mycket nöjda med den
Jag håller med littlereminder hos Babyexpo =
www.barnvagnnu.se där köper man ingen vagn.