• Anonym (Kär??? = ))

Tror jag är kär i henne!

Detta känns så skumt, men i onsdags började det helt plötsligt pirra så där löjligt i magen efter hennes sms och jag fick inte henne ur mina tankar på 2 dagar.... Japp vi jobbar tillsammans, och jag är ny på jobbet, men detta tjej har jag kommit närmast hon är super härlig på alla sätt. Jag va iaf sjuk några dagar förra veckan, och på onsdags kvällen fick jag ett sms från ett okänt nummer där det stod att hon undrade vart jag hade varit och att hon nu fått höra att jag va rit sjuk ochjag skulle krya på mig osv. Hon tagit reda på mitt nummer på något sätt, sen skickade hon lite till samma kväll om allt och inget så där. Och jag kunde verkligen inte få henne ur mina tankar varken onsdags natten eller på hela torsdagen, kändes så skumt. Sen när vi sågs på fredagen trodde jag att jag skulle dö, jag va som en fjortis som mött sin första kärlek, ni vet, kunde bara inte sluta le och kände mig skit dum. Hon pratade på massor och ville att jag skulle komma hem till henne p lite vin och vi skulle spela lite spel. Men tyvärr så kunde jag inte. men jag åkte hem till min svägerska igår kväll och drack massa vin och SÅ KLART skickade jag TUSEN sms till henne, kommer inte ihåg allt vad jag skrev ,men vet att det va massa pladder men jag har inte sagt något om mina känslor. Och idag har vi pratat på msm hela dagen . Ville bara få skriva av mig lite. Detta är helt nytt för mig, kan det vara så att jag är KÄR eller inbillar jag mig bara något. jag vågade faktiskt berätta för min svägerska igår, kändes skönta tt få säga det till någon men nu till det värsta Jag är gift och har barn, även hon är gift. Vad händer om jag berättar detta för henne tro=? (vet ju att inte ni kan veta det men) ska jag våga? Vill inte förstöra nåt, hon skriver att hon tycker jag är en skit härlig tjej och massa sånt där.

Detta blev långt och jobbigt förlåt men....
  • Svar på tråden Tror jag är kär i henne!
  • Chokladflis

Det låter onekligen som att diagnosen för din åkamma kallas för KÄRLEK ;)

• Anonym (Kär??? = ))
    Chokladflis skrev 2010-01-16 20:38:52 följande:
    Det låter onekligen som att diagnosen för din åkamma kallas för KÄRLEK ;)
    Ja men visst gör det . Men gud ska jag våga berätta för henne? På ett sätt vill jag bara säga det nu via msn men jag kanske gör henne "rädd" GUUUUD va jobbigt detta är....
  • mama86
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-16 20:43:29 följande:
    Ja men visst gör det . Men gud ska jag våga berätta för henne? På ett sätt vill jag bara säga det nu via msn men jag kanske gör henne "rädd" GUUUUD va jobbigt detta är....
    det dumma är ju om ni jobbar ihop och det går snet när du berättat
  • Chokladflis

Gör inget förhastat, umgås lite med henne, tacka ja till en inbjudan hemma hos henne, så ni kan umgås lite och lära känna varandra bättre, så får du se vad som händer :D

Det kan ju komplicera till saker och ting också på jobbet, så ta det lite långsamt men var inte avfärdande.
    Vin och spela spel lät väl perfekt nivå på första träff!!
  • Anonym (Kär??? = ))
    mama86 skrev 2010-01-16 20:45:09 följande:
    det dumma är ju om ni jobbar ihop och det går snet när du berättat
    Ja eller hur, det är ju det. Jag kanske bara ska vänta helt enkelt och se kanske berättar jag nån gång eller inte. Men TÄNK om hon skulle känna samma för mig och jag inte vågar säga nåt och hon inte heller vågar säga nåt. Hon log oxå löjligt fjortis aktikt åt mig i fredags när våra ögon möttes
  • mama86

fast har ni båda familj och du fortfarande vill leva med din partner så tycker jag du istället ska ta avstånd. det är inte rätt annar

• Anonym (Kär??? = ))
    Chokladflis skrev 2010-01-16 20:45:52 följande:
    Gör inget förhastat, umgås lite med henne, tacka ja till en inbjudan hemma hos henne, så ni kan umgås lite och lära känna varandra bättre, så får du se vad som händer :D Det kan ju komplicera till saker och ting också på jobbet, så ta det lite långsamt men var inte avfärdande. Vin och spela spel lät väl perfekt nivå på första träff!!
    Ja jag får nog göra det, låter som en bra ide.
  • Anonym (Kär??? = ))
    mama86 skrev 2010-01-16 20:48:14 följande:
    fast har ni båda familj och du fortfarande vill leva med din partner så tycker jag du istället ska ta avstånd. det är inte rätt annar
    Mm, det är ju sant, hon har inga barn men... Det har ju jag. Detta är hel skumt för mig, jag fattar inte vad som har hänt.....
  • Anonym (Kär??? = ))

Finns det nån som suttit/ sitter i min sits? Vad hade/har ni gjort?

• Anonym (Kär??? = ))

Om det nu skulle vara så att hon inte alls känner samma (vilket det säkerligen tyvärr är) tror ni attd et skulle förstöra vår vänskap? Igår när vi messade med varandra skrev hon till mig: Du är den grymmaste härligaste tjej jag mött osv det va mycket "gulliga" sms. Och vi sms fram till kl 3 på natten och hon satt bara hemma och gjorde inget, jag bad om ursäkt flera gånger att jag sms hela tiden men hon sa bara att det va bara roligt och att hon ville hellre sms med mig än att sova.....

Svar på tråden Tror jag är kär i henne!