• Anonym (Kär??? = ))

Tror jag är kär i henne!

Detta känns så skumt, men i onsdags började det helt plötsligt pirra så där löjligt i magen efter hennes sms och jag fick inte henne ur mina tankar på 2 dagar.... Japp vi jobbar tillsammans, och jag är ny på jobbet, men detta tjej har jag kommit närmast hon är super härlig på alla sätt. Jag va iaf sjuk några dagar förra veckan, och på onsdags kvällen fick jag ett sms från ett okänt nummer där det stod att hon undrade vart jag hade varit och att hon nu fått höra att jag va rit sjuk ochjag skulle krya på mig osv. Hon tagit reda på mitt nummer på något sätt, sen skickade hon lite till samma kväll om allt och inget så där. Och jag kunde verkligen inte få henne ur mina tankar varken onsdags natten eller på hela torsdagen, kändes så skumt. Sen när vi sågs på fredagen trodde jag att jag skulle dö, jag va som en fjortis som mött sin första kärlek, ni vet, kunde bara inte sluta le och kände mig skit dum. Hon pratade på massor och ville att jag skulle komma hem till henne p lite vin och vi skulle spela lite spel. Men tyvärr så kunde jag inte. men jag åkte hem till min svägerska igår kväll och drack massa vin och SÅ KLART skickade jag TUSEN sms till henne, kommer inte ihåg allt vad jag skrev ,men vet att det va massa pladder men jag har inte sagt något om mina känslor. Och idag har vi pratat på msm hela dagen . Ville bara få skriva av mig lite. Detta är helt nytt för mig, kan det vara så att jag är KÄR eller inbillar jag mig bara något. jag vågade faktiskt berätta för min svägerska igår, kändes skönta tt få säga det till någon men nu till det värsta Jag är gift och har barn, även hon är gift. Vad händer om jag berättar detta för henne tro=? (vet ju att inte ni kan veta det men) ska jag våga? Vill inte förstöra nåt, hon skriver att hon tycker jag är en skit härlig tjej och massa sånt där.

Detta blev långt och jobbigt förlåt men....
  • Svar på tråden Tror jag är kär i henne!
  • Anonym (Kär??? = ))
    Nyckläkt skrev: Åh, men jag vet hur det är. Jag vete sjutton hur jag reagerat om kvinnan jag blev förälskad i hade visat intresse. Så jag kan inte dömma på något sätt. Men ta det lugnt, gör inget nu. Låt det gå ett tag.
    Jag har bara väntat på att mina känslor ska "gå över" och det är väl först nu efter ett år som jag inte helt deppar ihop när jag tänker på henne. Jag hade väl tur också som har en sådan kanonman till man som inte tog illa vid sig, men han har alltid haft en märklig syn på det här med mig och kvinnor... :) han är liksom inte sotis på dem som på en annan man.

Min man skulle bli galen om han fick veta det vet jag, men jag kan ju inte rå för detta, jag har ALDRIG känt något fö en annan kvinna förut detta kommer som en chock för mig. Men han skulle ALDRIG acceptera vilket känns skit jobbigt oxå!
  • Anonym (Kär??? = ))

Åååhh Sms från henne precis, spelar ingen roll vad det står bara attd et är ett sms från henne gör mig löjligt glad

• ladylektroluv

Det låter ju jättefint att du kanske blivit kär. Det är ju en ganska knepig sits du är i dock. Vad menar du med att din man inte skulle acceptera det? Att du är bisexuell? Jag menar, det kommer såklart göra jätteont i honom när han får vet att du har känslor för någon annan, oavsett kön. 

Du gör ju dina egna val såklart men min åsikt är att det är fel att flirta vid sidan av förhållandet och jag tycker du ska känna efter, har du några känslor för din man längre? Tror du att det är riktiga kärlekskänslor för tjejen eller kan det vara så att du lockas av att det är något nytt som du aldrig testat på förut? 
  • Anonym (Kär??? = ))

Nu ha jag berättat för henne, gjorde det i natt när vi pratade på msn, det känns så skönt att jag sagt det till henne. Och . heeelt sjukt men hon gillade mig oxå, det visade sig att hon och hennes man hade ett väldigt uppet förhållande hon är oxå bisexuell. Och den dagen jag hade börjat jobba där hade hon sagt till hennes man att det hade börjat en riktigt het tjej på jobbet . Vi lovade varandra att inte göra nåt med varandra, jag skrev att vi kommer aldrig kunna gå ut tillsammans ensamma för då vet jag inte vad som händer . Och nu vet jag inte alls vad som händer, jag känner att JAG VILL HA HENNE men inget kommer att hända. Men är JÄTTE stolt att jag berättade iaf...

• Anonym (Kär??? = ))
    ladylektroluv skrev 2010-01-17 23:03:33 följande:
    Det låter ju jättefint att du kanske blivit kär. Det är ju en ganska knepig sits du är i dock. Vad menar du med att din man inte skulle acceptera det? Att du är bisexuell? Jag menar, det kommer såklart göra jätteont i honom när han får vet att du har känslor för någon annan, oavsett kön.  Du gör ju dina egna val såklart men min åsikt är att det är fel att flirta vid sidan av förhållandet och jag tycker du ska känna efter, har du några känslor för din man längre? Tror du att det är riktiga kärlekskänslor för tjejen eller kan det vara så att du lockas av att det är något nytt som du aldrig testat på förut? 
    Ja jag vet ju att detta ÄR FEL, men shit, det känns så himla rätt ändå. Men inget kommer att hända, inte nu iaf, det kommer nog vara lite svårt¨på jobbet även fast hon känner samma sak, nu ska måste man vara ännu mera skärpt hahah .
  • Anonym (Kär??? = ))
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-18 08:29:21 följande:
    Nu ha jag berättat för henne, gjorde det i natt när vi pratade på msn, det känns så skönt att jag sagt det till henne. Och . heeelt sjukt men hon gillade mig oxå, det visade sig att hon och hennes man hade ett väldigt uppet förhållande hon är oxå bisexuell. Och den dagen jag hade börjat jobba där hade hon sagt till hennes man att det hade börjat en riktigt het tjej på jobbet . Vi lovade varandra att inte göra nåt med varandra, jag skrev att vi kommer aldrig kunna gå ut tillsammans ensamma för då vet jag inte vad som händer . Och nu vet jag inte alls vad som händer, jag känner att JAG VILL HA HENNE men inget kommer att hända. Men är JÄTTE stolt att jag berättade iaf...
    Vi har pratat mycket på msn och helt plötsligt är jag ganska säker på att något kommer hända, och det känns SÅ BRA
  • ladylektroluv

har du inte dåligt samvete alls över vad du gör mot din man? det verkar inte så.

• Anonym
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-18 17:26:09 följande:
    Vi har pratat mycket på msn och helt plötsligt är jag ganska säker på att något kommer hända, och det känns SÅ BRA
    vill absolut inte döma, du kanske även pratat med mannen, vad vet vi här? hoppas det blir bra hur det än blir, och berätta här!!!LYCKA TILL!
  • Anonym (Kär??? = ))
    Anonym skrev 2010-01-18 21:47:44 följande:
    vill absolut inte döma, du kanske även pratat med mannen, vad vet vi här? hoppas det blir bra hur det än blir, och berätta här!!!LYCKA TILL!
    Hallå! Kan tala om att jag har berättat för min man, gjorde det dagen efter jag berättade för henne, känns skönt att han vet jag hade så ont i magen. Men heeeelt otroligt så tar han det ganaks bra??????!!! Jag är chockad. Men tror int han skulle ta det kanske lika bra om han fick veta allt men.... Just nu kan jag inte tala om något om det..... Ja jag har varit otogen mot min man men nääää inte mot mina barn. Jag och min man har haft ett SKIT förhållande nästan hela tiden, men jag VÅGAR inte lämna honom, och nu r JAG SÅÅÅ LYCKLIG, men JAG VET att detta är fel, jag vet så ingen behöver tala om det..... Men jag är iaf super kär i henne och allt är hwlt crazy.
Svar på tråden Tror jag är kär i henne!