Inlägg från: First baby |Visa alla inlägg
  • First baby

vidgat njurbäcken?

11mm vätska vä njurbäcknet. v 34+0 idag. Detta upptäcktes i måndags på tillväxt ul vi var på. Orolig. Idag på KK samma sak. Ska dit i v 37+0. Vi vet ej könet. LÄTT Hydronefros sa läk idag.

♥♥♥♥♥♥BF 26 maj 2010♥♥♥♥♥
  • First baby

men på min rul var allt ok, inte det senare tillväxt ul {#lang_emotions_frown}
    hoppas en great ul i v 37 då...{#lang_emotions_cry}

• First baby
    Lallalo skrev 2010-04-15 18:56:05 följande:
    Har fått diagnos kraftig hydronefros och det har snarare ökat än minskat på vår bebis=( inte bara bäckenet utan även urinledaren och urinblåsan som är kraftigt vidgat. Vi  går på kontroller varannan vecka för att hålla koll, kan inte göra så mycket mer. Men jag har läst en del och på de flesta verkar det växa bort. Vi fick reda på det på rul och är nu i vecka 25. Bara att vänta och hoppas för oss. Hoppas det går bra för er.
    detsamma, berättar gärna hur d går. Har ni tatt reda på könet? Inte vi.
  • First baby

hur går det för dig TS? Fött barnet antar jag? Jag har ff bebben i magen, sista Uljudet hade bebben vätska vä njurbäcken 13 mm.
    Ska ej göra fler tills bebben är född, rädd för framtida undersökningar (kad+kontrast osv {#lang_emotions_cry}, mannen lovat att gå till dr, jag har 2 week nerves)

• First baby
    Lallalo skrev 2010-05-06 18:54:43 följande:
    Vi är på kontroller varannan vecka. Det har tyvärr ökat så det samlats vätska på fler ställen. Kan ju fortfarande inte göra något så de e bara att vänta och se. Jobbigt.
    förstår! kram {#lang_emotions_flower}
  • First baby

26 maj. ii gick in i v 38 idag. Sista U ljud i tors förra v. Nu får jag ej fler. 13mm vätska vä njure.

• First baby

Men jag vill ju helst ha en flicka.... Men risken är stor att det är en pojke...jaja, en bäbis i slutändan är vad vi vill ha. Här får vi j veta ngt förräns bebben är född.

Svar på tråden vidgat njurbäcken?