• linda87

ergonomiska tantkuddar? vart köpa? jysk/ikea?

Som sagt MÅSTE köpa en sån kudde min nacke är konstant i "spärrläge" mår piss av att inte ha en bra kudde, har kollar på både ikea och jysk.

Jysk har både billigare och dyra upp till ja över 500-lappen, ikeas dyraste kostar ca 200:- fins såväl fast som mjuk, vet ni vilken som är bäst köpt på nåt av ställena och kan rekomendera/varna? jysk har så luddig märkning på kuddarna tycker jag...:-/

• Svar på tråden ergonomiska tantkuddar? vart köpa? jysk/ikea?
  • linda87

tyvärr har jag verkligen inte råd att lägga ut de dryga 1000:- en tempurkudde kostar... vet att det vore bästa alt. emn studiemedel är min inkomst *S*

jo ja vet min syrra gjorde det nrä hon köpte sin hon fick betala nån avgift per dygn...

• linda87

ok köpte nämligen en kudde på IKEA, vanlig och den är väll mjuk och så men passa inte mig efter dte fick jag problem med nacken :(

• linda87

har redan testat hennes kudde men det är fake-tempur ifrån jysk den var väl rätt skön, och ett mordvapen tung som fan *S*

hmmm knepigt det där...

vart köpte du din tempurkudde och va kosta den?

• linda87

kära kääääära nån som nasse brukar säga *S* jag vill bara ha en liten kudde *S* inte knäcka nacken, det går knappt att knäcka mina fingrar har nämligen överrörliga leder

visste inte ens att det fanns olika storlekar /formar*S* ska kolla in dem

uhh dte är ju en djungel där ute...blir väl och gå och prova ut sig en kudde i kudddjungeln

• linda87

har du dne mjuka eller hårda? vet att dte fanns två att välja på där i den prisklassen...

• linda87

*S* okey ja dte gör ju beslutet lätt *fniss*

• linda87

*S* jo jag känner oxå igen mig i det *S* hemskt

• linda87

men va kostar enb tempuskudde? jag har inet råd att slänga en massa på en kudde....

• linda87

uhhh thats to much....då måste jag spara i ett par månader om jag ska ha råd till den...*morr* hatar att va student...

• linda87

Uschhh va hemskt...funderar på att köpa på IKEA, de bode man ju kunna retunera mer till inbillar jag mig *S* men jag ska kolla på tradera...

Svar på tråden ergonomiska tantkuddar? vart köpa? jysk/ikea?