Inlägg från: murranmutt |Visa alla inlägg
  • murranmutt

äggdonation?

Tänkte höra lite om äggdonation. Jag har nu fått tre barn och är KLAR!!
    Jag skulle så gärna vilja hjälpa andra som har svårt att få barn. Vad är reglerna för att få donera ägg? hur går det till?

• Svar på tråden äggdonation?
  • murranmutt

hmm.. var lite mer negativ..

• murranmutt
    buska skrev 2010-01-28 17:08:11 följande:
    Att en kvinna väljer att donera ägg till en annan kvinna, som inte kan få egna barn...är detta det finaste hon kan göra!! Murranmutt, jag blir varm i hjärtat av dig!! Ni kvinnor betyder verkligen  såå mkt för oss som inte lyckas på egen hand eller ivf.... Att ni vill ge oss samma möjlighet som ni fått!! Många kramar från en tjej som vägrar ge upp!!
    Tack så hemskt mycket!! Jag ska kontakta karolinska och se vad dom säger och hoppas jag funkar bra som donator.

Jag vill verkligen hjälpa dom som har svårt att få barn. Att se deras längtan gör mig ont i hjärtat och vill därför hjälpa till.
    Hade jag själv haft svårt att få barn hade jag själv velat att det fanns folk som ville hjälpa till.

Vad andra säger tänker jag bara sätta dövörat till.
  • murranmutt

Men nu ville inte jag veta om folk tycker att det är rätt eller inte. Jag ville ha information.

• murranmutt

Ja här har det hänt grejer. Jag startade inte denna tråd för att folk skulle börja tjafsa om vad som är rätt eller inte, om man blir biologisk mamma eller inte.

Jag har ej kunnat kolla upp något än pga att jag har haft det lite jobbigt efter min förlossning. Men så fort jag blir bättre så ska jag kontakta huddinge.

och ska ni fortsätta tjafsa så kan ni starta en ny tråd.

tack annars alla för era fina kommentarer och länkar!!

• murranmutt

Nej nu får det räcka!! Ska ni fortsätta förstöra tråden?? Kul att sitta och läsa igenom alla sidor efter råd så är det bara bråk!!
    Jag trodde ALDRIG att denna tråd skulle bli förstörd men självklart blir den det!! Lägg ner. Jag säger det igen, jag letar inte information om det ni nu sitter och diskuterar, jag ville veta information om hur det går till, mm.

Sånt här gör ju så att man bara vill gå ur tråden, man orkar inte sitta och kolla igenom allt. Så ska ni fortsätta diskutera så kan ni göra det i en ANNAN TRÅD!!

TACK!

Och tack alla för fina svar!!

Svar på tråden äggdonation?