Antikrundan snackar vidare...
bambu, tack för uppdatering av tråden. Hoppas maken bättrar på sig snabbt också, tufft när våra nära inte är krya. Bra att du tvingade iväg honom till Dr.
Har varit i sundvall ngr dagar och njutit totalt av staden, shopping och alla människor! Underbart! :) Tuva vill ju helst av allt åka famn och bara titta på allt och alla. Brukar höja upp ryggstödet i liggdelen så hon kan sitta en stund, annars blir det högljudda protester. När bytte ni till sittdel? Inte för att det är aktuellt än, men snart känns de som. Var även en sväng till IKEA, inhandlade matstol modell antilop, inte för att jag direkt jublar över designen, men den praktiska ådran i mig sa köp!!!
Idag har vi f.ö varit på babysim premiär. Populärt sa Tuva, en stund, upptäckte sen att hoin blev blöt i ansiktet och håret, så då var det slutbadat för oss.
Mig gac det dock mersmak, och varm pool och en kostnad av 50:- ggn känns helt ok, så vi kör nog vidare. Mkt trött bebis efteråt.
Minnie, jag känner så igen det där att man önskar och vill så mkt att det ska vända. Man klamrar sig fast vid minsta positiva tecken, och hoppas sååååå på bättring. Vi har haft perioder där vi inte har pratat om positiva trender, för det känns som det bara skiter sig. MEN, det har blivit bättre, mkt mkt bättre. Skrikperioderna är betydligt kortare, hon sover mer eller mindre hela nätterna, även om det är sent. En uppgraderad Tuva 3.2 med förbättrad avstängningsknapp, den gamla modellen var full med buggar och hade glapp i off, vilket innebär att det mest var on. 
Jag vet att Irene är på g, men mer än så låter jag vara osagt tillsvidare!