• Weiring

    Skatornas fikatråd

    Ännu en tråd...

  • Svar på tråden Skatornas fikatråd
  • Bast

    Skriver HEJ tråden, hej alla, och lägger till i favoriter!

  • BeDee

    Hej hej!

    Nu är vi hemkomna från en vecka i Sälen. Wilma har åkt slalom varje dag förutom en, då vi råkade på nån magåkomma, men annars har det varit skönt att komma iväg! =)

  • Fru Ludvigsson

    BeDee: välkomna hem till ännu mer snö!

    minna fick andra vaccinationssprutan igår, så idag har hon feber... det var rätt så vanligt med andra sprutan sa sköterskan.

  • Fru Ludvigsson

    Jo nu bor vi snart i flyttkartonger

    Minna ska få börja på Ängens förskola 100203, så det är snart...

  • Heleri

    Här har det varit vab idag, vet inte om det kanske är biverkningar av vaccinationsdos 2...Först var han varm men det försvann, sen spydde han en gång men sen inget mer och har ätit som vanligt. Nåja, vi stannar hemma imorgon också för att vara på den säkra sidan. Men mysko är det...
    Mannen är och jobbar i Italien, i någon stålverksstad som heter Brechia eller något liknande ca 15 mil från Milano. De har ungefär samma temperatur där som här så jag behöver inte vara avundsjuk på vädret i alla fall, och så jobbar de ungefär 7-19. Han åkte i söndags och kommer hem om en vecka, känns redan som han har varit borta i flera veckor!


  • Bast

    Jobbigt Heleri! Krasslig Liten (som blivit stor!) och liten Liten som tar plats mitt fram på där det är som mest opraktikst! Och gräsänka till på köpet!

    Jag har också hört om flera som blivit bra mycket sämre efter andra sprutan, så nu sitter jag och håller tummarna. Jenna vaccinerades igår, och idag ska vi till Stockholm, så jag hoppas tat det går bra!

  • Fru Ludvigsson

    Minnas feber höll i sej en dag, så det var inte så farligt

Svar på tråden Skatornas fikatråd