bf-juni västerås
Hej
Såg denna tråd nu, vad roligt med junibebisar i Västerås vår Julia kom den 28 juni. Det skulle vara skoj o träffa andra små bebisar. Hoppas det finns ytterligare en plats i mamma-maffian
?
Hej
Såg denna tråd nu, vad roligt med junibebisar i Västerås vår Julia kom den 28 juni. Det skulle vara skoj o träffa andra små bebisar. Hoppas det finns ytterligare en plats i mamma-maffian
?
Tack för välkommandet
Jag hänger gärna med på onsdag o lär känna er. Jag tar med mig skinka o gurka till mackorna.
Fika Onsdag kl 11.00 
Bezilia
Shia
Lady of Baqueta
Sussi
HippYgirl
Angeni
Cicci10
Jag undrar också om parkering
Tack för idag, det var super trevligt. Ser redan fram mot nästa träff
Ska väcka Julia nu som somnade tidigt i soffan ikväll o sover fortf som en stock.
Är det någon mer än jag som tappar sjukt mkt hår? Kan man göra ngt åt det?
Ja då kanske det är dags att börja se sig om efter en snygg peruk då
Bezilia: Hon kanske bara är i en utvecklingsfas? Igår var det kanske mkt intryck också. Julia kan vara så ibland även fast hon både har ätit o bajat. Fast du känner ju henne bäst. Hoppas det blir/är bättre.
Jo jag känner igen det där med nattningen på kvällarna, man får natta i timmar och mkt sktik. Känns inte som något hjälper. Jag har en bok som jag läser och som har hjälpt mig mycket som heter "Växa och upptäcka världen" där det står om de olika sprången. Så nu väntar jag på att Julia ska komma in i nästa språng när som helst.. Jag håller på o laddar

Perni80: Jag vill också ha adressen till dig. Jag kommer lite senare ca 12 skulle jag tro så jag blir tyvärr bara där en kort stund innan vi ska vidare till BVC.
Hej
Jag var för tidsoptimist idag och missade fikat. Har nog fortfarande inte lärt mig hur lång tid det kan ta med en liten bebis
Hur som helst så kom vi i god tid till BVC och hade vår första babymassage idag. Julia har en klängperiod just nu och ville så klart inte ligga ner på filten. Men så småning om fick även hon en liten omgång med massage och verkade tycka att det var mysigt samtidigt som hon låg och studerade sina grannar på golvet.
Lady: Vad roligt att det gick bra med bilderna, skulle vara kul och se dem. Kanske det är något man själv ska prova på.
Shia: Jag har ingen aning om hur det fungerar med vagn på SJ men jag har själv funderat på det eftersom jag har familjen i sthlm och om man kan ta sig dit på ett smidig sätt med vagnen på tåget.
Krya på er alla förkylda!