bf-juni västerås
ja jag är hemma alla dagar om det är någon som vill leka, dock har jag tider att passa, må-on då jag lämnar Alfons kl 9 och hämtar honom kl 14.
ja jag är hemma alla dagar om det är någon som vill leka, dock har jag tider att passa, må-on då jag lämnar Alfons kl 9 och hämtar honom kl 14.
Shia: jo jag har konstant ont. spelar imgem roll om jag sitter, ligger, står, sover, äter, hehe! :) Man är verkligen fånge i sin egen kropp. men nu 'r det ju inte långt kavr. hoppas bara det släpper riktigt mycket efter förlossningen!
Annars är det fullt ös här! Alex är hemma och åker fram och tillbaka med släp. först till tippen med alla döda buskar han grävde upp i veckan och sen kom han hem med 70 st stenplattor a 14 kg som ska ligga i växthuset som kommer i början av nästa vecka. Nu är han till tippen igen och ska komma hem med jord och sand efter det. Jag och Leah har fixat sandlådan så sista lasset skulle bli sandlåde sand :) han har till kl 16 på sig för då ska släpet vara tillbaka plus att då kommer våra middags gäster också *ler* tur att man har altan och att vi ska grilla för städa det har jag då inte hunnit inne *ler*
någon som ska till brasan på bäckby ikväll?
jag kan tyvärr inte fika på måndag kl 13. ska hämta Alfons på dagis kl 14 :(
idag känns ischiasen bättre! jag kan nästan gå normalsteg och har burit på Leah utan nå större problem när vi var och handlade. Ska på akupunktur igen på tisdag och längtar verkligen! dom här 2 veckorna har nog varit det jobbigaste på vääääldigt länge!
Imorgon ska vi hjälpa min mamma att flytta. Känns lite skumt men det har jag önskar mig i julklapp sen jag var typ 15 :) visst hon är min mamma men sååå skönt det ska bli att dom flyttar isär, enda nackdelen är väl att hon kommer närmare oss. Pappa bor kvar i huset i tillberga och mamma flyttar till bäcklby.
Baqueta: Grattis! hoppas han kommer snart! :)
Alex sa till mig i morse : Kan du inte bara klämma ut den där ungen snart?! Hehe, vet inte om han också har tröttnat på att vänta nu :)
Idag går vi in i vecka 40 iaf så nu jäklar! Idag ska jag till spec och hoppas på att det blir sista gången! imorgon ska jag på min super bra akupunktur igen, så skönt att det har hjälpt med bara dom 2 ggr jag gått.
Jag hann först iaf! Mötte Lady B igår morse utanför förlossningen när hon blev hem skickad. Sen kom dom tillbaka och Alex såg dom några gånger i dagrummet.
Själv fick jag värkar 04.20 på tisdag morgon och vattnet gick 05.30. Vi kom in och blev inskrivna runt 7.30. Vid 14 stod jag inte ut längre och fick lustgas, var då öppen 3cm. kl 17 skrek jag som en gris och var bara öppen 4 ck men fick min efterlängtade epudral! :) Jag var människa igen till ca 19 sen vart värkarna bara jobbigare och jobbigare igen så min bästa kompis herr lustgas var med mig hela tiden. dom kollade igen vid 20, då hade jag kommit till 6 cm. När klockan var ca 23 kände jag att nu är det något som är på väg ut , dom tittade då och jag var helt öppen, och 00.20 imorse kom en fin liten pojk på 50cm och 3295gr :) Vi kom hem för ungefär 2 timmar sen och nu ligger pappa med son i soffan och sover så sött :) Leah går runt, pekar och säger: Bäbi :) Alfons säger att han får inte lyfta men klappa och han älskar sin lillebror som han tycker ska heta Ove (dom hade sagt det på dagis igår). men just nu lutar det lite åt Viktor om jag bara får med Alex på det *ler*
Lady: hoppas lille Frank kommer snart!!
Det är så mysigt att se hur syskonen reagerar. Leah går runt honom och bara tittar, när han låter är hon där på en gång :) Vill ni se bilder har jag lagt ut några på våran blogg: www.famkohlin.blogg.se :)
Det får bli gos på Söndag :) bara att ta kölapp :)

Förresten, någon som är sugen på en hund? en bordercollie med lite lab och lite golden i sig. han heter zingo och blir 5år 3 sep. hel mysig men mina föräldrar har haft lite för lös uppfostran med honom. men han har väldigt lätt att lära. han har allt, bilbur, säng, koppel, linor, flytväst, leksaker. det han inte har är en ägare med tid nu när mina föräldrar separerat. han vill bara vara älskad och hos någon som vill och har tid.