bf-juni västerås
hehe, nu har vi lyckats göra många inlägg med listan redan *ler*
hehe, nu har vi lyckats göra många inlägg med listan redan *ler*
Trådbäbisarna 
Jolinsfaster: han kommer vara föräldraledig med Leah 6 veckor i sommar sen kunde dom väl inte ritkigt säga hur det skulle bli i aug när han igentligen skulle börja igen. Det får man se då ungefär. men ägaren är skit och moralen är hemsk så han vill ju verkligen därifrån också. Så han ska leta en massa nyss men vet inte riktigt vad han vill göra. Smartskaftet gick ju fiskeinriktning på gymnasiet så han har ju ingen vettig utbildning heller :) svårt att vara fiske guide i västerås lixom! haha! det roliga är att han vill jobba i butik, typ maxi eller så. men får aldrig någon respons när han söker :/
hehe på kom en sak!
Idag har jag och Alex varit tillsammans i 2,5 år! Här sitter vi med gemensamma lån, och 3 (2) barn. både Leah och Sam är p-piller missar
, Leah var beräknad till våran 1 års dag och Snabbe Sam vart tillverkad på min 24 års dag! :) vi har hunnit flytta 3 ggr och tvistade i 1år och 4 månader om Alfons boende med hans mamma och var i upp tingsrätten. Man kan ju inte säga att vi har haft en lugn och stillsam början direkt! :) Undra vad som komer näst :)
Perni: Jätte grattis till er lilla flicka :)
Leah har haft ögoninflamation och vi är fortfarande lite snuviga/hostiga. Stackars lille Sam är snuvig och hostar :/
Så fika hos oss med alla bebisar kanske inte är så jätte bra :/ men flytta det till nästa vecka istället?
Bezilia: usch vilken hemsk upplevelse,men tur att ni stod på er och åkte in så ni fick den hjälp ni behövde! Att någonting är fel med ens barn är verkligen det värsta som kan hända en föälder! ta hand om er alla 3 nu och hoppas att ni får komma hem snart!! :)
Shia: Viktor, jätte fint!! :) Det fnulade ju jag på med Sam man Alex tyckte inte lika *ler*
apropå fika i veckan så är vi fortfarande snuviga men vi kan flytta fikan hos oss till nästa vecka istället :)
Då gör vi en ny fika lista till nästa vecka 
Fika hos Elin och Sam kl??
Onsdag 23/6 efter kl 14 (BVC kl 13.15)
Elin med Sam och Leah
Tosdag 24/6 kl?
Elin med Sam och Leah
Fredag 25/6 kl?
Elin med Sam och Leah
Grattis Sara! Äntligen kom "lille" Melvin ut :) Slönt att det endå gick så snabbt från första värkarna! Gosa på en massa nu och njut! :)