• HannaS86

min pojkvän är transa hjälp??

Det beror på vad det är för fester. Jag vet inte om du bor i närheten av göteborg men där finns det två jag kommer att tänka på (du kan googla dem). Den ena är FPP - fetish people party som är som en helt vanlig fest på så sätt att folk dansar, umgås, lär känna nya människor och har kul. Öppet sex är förbjudet där och det som skiljer sig från vanliga fester är klädseln, man måste ha någon form av fetishkläder. Det måste inte vara något extremt utan en lpng lackklänning går bra om man inte gillar att visa upp sin kropp särskilt mycket (i det fallet är det materialet som gör att det är ok). Och de är jättebra med att man kan maila dem och fråga ifalll man undrar om en klädsel är ok.

Sen finns det KN- Kinky Nights. Det skulle jag inte riktigt rekommendera, det är mer sexfest fast med ett gäng äldre snuskgubbar som cirklurar runt och letar efter folk som har sex att titta på. Men jag ska inte bara prata illa om det, det finns en del vanliga trevliga människor där med och det är inte riktigt lika fetishinriktat som FPP, finkläder är ok även om de inte är fetish. Jag tycker absolut att du ska ge det en chans, om du känner att det inte var din grej så vet du och behöver aldrig testa det igen.

Svar på tråden min pojkvän är transa hjälp??