• jfsebastian

min pojkvän är transa hjälp??

Anonym skrev 2010-01-20 19:35:03 följande:
    vi har vanligt sex. Men ibland har han tjej kläder och smink. Ibland har vi bonage. Vi både är öppna av oss,utan massa fördomar,så det är nog därför han vågade öppna sig för mig.
    Jag tycker du kan "offra" dig och gå med på en fest i studiesyfte Alla på såna fester knullar inte runt, många gör det inte alls. En del tycker bara det är skönt att festa med likasinnade och kunna vara sig själva i sin fetish utan att bli fördömda av omgivningen. Eftersom alla förhållanden baseras på förtroende, så måste du lita på honom att han inte skulle vänstra om han gick på fest utan dig. Min erfarenhet från fetish-scenen är att de allra flesta är supertrevliga, sociala och månar om att nya ska trivas och känna sig välkomna utan känna något tryck från omgivningen att "göra" något.
    Gå med, ha kul och älska din ärliga man.
    Har du någon "hemlig" fantasi kan du ju delge honom den/dem och ge honom känslan att du också ger av det mest privata.

Jag berättade för min flickvän om min hemligaste fantasi, det tog ett år och sedan var hon med på den. Det gav ett otroligt lyft för oss, både sexuellt och relationsmässigt. Att dela något hemligt bygger djup som inget annat.
  • jfsebastian

Det lät inte som om det var Kinky Nights han gick på. Snarare fetishklubbar. Kanske inte Hootchie Koochie utan något mer snuskig men inte gangbangst eller swingerställe.

Låt honom berätta hur han hade det på klubbarna innan ni träffades, då vet du temat, stilen och ev action som du kan förvänta dig.

• jfsebastian

Du och han får kanske välja vad som är viktigast, klubbliv eller hemma som transa.
    Jag tycker du gör rätt i att tänka efter noga om vad du vill. Gör sedan det, oavsett vad beslutet blir.

Har du frågat vad han gjorde på klubben förut?

• jfsebastian

TS - du kanske har någon dröm du vill förverkliga som inte ligger högst upp på hans lista. Är det ok för dig att smiska, binda etc honom så är väl det gott nog.
    Allt man gör för varandra behöver inte vara det sexigaste man vet.

Vad vill han göra på festerna då?
    Vill han bli bunden, smiskad och påsatt kan det ju ställa till det för dig.
    Vill han bara leva ut och festa så är det väl inget större problem att haka på eller låta honom gå det själv.
    Han verkar ju vara en hyvens kille så lita på honom och hans omdöme.
    Jag gillar din inställning till hans lycka. Kudos.

• jfsebastian

TS- du är en keeper. Bra jobbat.

Svar på tråden min pojkvän är transa hjälp??