• Burlesque

min pojkvän är transa hjälp??

Som någon annan sa, grattis till att du har en pojkvän som är öppen!!

Min första spontana tanke är (även om vi inte är helt lika på alla punkter); gå inte med på något du själv är för obekväm med/inte alls vill. Bara för att en inte är pryd vill man inte atuomatiskt springa på fetish/bdsm-fester. (På vissa har folk sex, på vissa inte, beror på vilken man besöker)

Av ditt inlägg att döma verkar ni ju ha ett öppet och tryggt förhållande, så prata prata prata om vad ni känner/vill!
    Ni kan ju kolla bilder från olika fester och få ett hum av i alla fall en del av besökarna/dresscodes och dylikt... :)

• Burlesque
    Anonym skrev 2010-01-25 09:08:42 följande:
    tack för er svar!Vi har pratat och pratat och han gör självklart som jag vill och känner.Men detta är hans "dröm" att ibland gå på dessa fester,och jag vill aldrig hindra han.Jag vill att han ska vara lycklig,inte bara med mig,utan med sig själv och livet.Och det är en fantastisk känsla att veta att han är otroligt lycklig nu.Detta känns ok,och om det inte gör det,ska vi fortsätta att prata om detta,för det känns bra varje gång.Jag tycker det är synd att jag tyvärr inte delar hans fetisch intressen och bondage,men jag försöker ibland med överraskningar,att binda fast han,smiska han,ögonbindel,och det är helt ok,men inte min "dröm".Och samtidigt får jag tänka så här att han gör mig lycklig.Han är ganska romantisk,snäll,rolig,snygg,sexig,social,han tänker alltid på mig i första hand och är ansvarsfull.
    Jag måste få säga att inta bara han låter som en fantastisk pojkvän, du låter som en fantastisk flickvän - tur att ni har varandra! Jag önskar er all lycka på alla plan!
Svar på tråden min pojkvän är transa hjälp??