Inlägg från: Kärleksknop |Visa alla inlägg
  • Kärleksknop

min pojkvän är transa hjälp??

Anonym (Nice Guy) skrev 2010-02-08 15:16:21 följande:
    Och skulle det inte vara kul att ta hjälp av någon extra man och ha sex på tre? Den extra personen kan göra det där du inte gillar, vara dominant, smiska etc. Och så kan du få två i dig samtidigt om det skulle kännas spännande också. Då har man sas gjort det bästa av situationen. Eller är du rädd att han lämnar dig för en man om ni har sex med en kille till?
    Vad är det som säger att TS sambo skulle vilja bli dominerad och smiskad av en kille?
    Man vet att man är kinky när man kan bli lite kåt av att läsa Clas Ohlson-katalogen.
  • Kärleksknop
    Anonym (Nice Guy) skrev 2010-02-13 06:30:04 följande:
    Ja, jag håller med 100% att du ska försöka hänga med några gånger på fetishfesterna istället för att låta honom ha det för sig själv som sin grej. Ni är ju ihop och ni säger att ni älskar varandra. Då vore det direkt förödande för ert förhållande om det blev en grej för honom bara. Är det så att du sen absolut inte står ut med festerna, folket och att din kille transar eller gillar att vara sexuellt undergiven så måste du ju ta konsekvenserna. Han är ju öppen med vad han gillar, vem han är. Att då kräva av en annan människa att han inte får vara det han är är nog inte rätt...(inte för att jag alls tror att du skulle göra det...) Sen som jag skrev nyligen, en extra kille skulle kunna avlasta dig just i de delar där du inte själv är så erfaren/nyfiken, dvs när det gäller att dominera och sätta på din kille. En extra man någon gång skulle också kunna vara kul för dig, då din kille säkert är med på att också ta dig tillsammans med honom om du skulle vilja prova det ibland. Det innebär inte att de ska dominera dig eller så, tvärtom göra det helt på dina egna villkor, respektfullt och sexigt.
    Var läser du att ts kille vill bli dominerad och påsatt av en kille??
    Man vet att man är kinky när man kan bli lite kåt av att läsa Clas Ohlson-katalogen.
  • Kärleksknop
    Anonym (Nice Guy) skrev 2010-02-15 19:06:01 följande:
    Haha, jo du, I'm a nice guy, I promise! Men eftersom killen i förhållandet gillade att transa och att gå på fetishpartyn och bli smiskad och dominerad så utgick jag från att han inte bara var 100 % hetero utan att det även kunde finnas en del bi-inslag i hans önskningar. Dessutom så kunde det ju vara lättare att hitta en dominant extra kille än en dominant extra tjej, tänkte jag. Kanske fel av mig?  Jag kan dock säga att jag själv gärna skulle leva ut det hela i den riktningen om det gällde mig själv. Men det kan ju varit just det som gjorde att jag uppenbarligen missuppfattade situationen så K-A-P-I-T-A-L-T. Nu väntar man ivrigt på ett svar från TS som kan skingra dimmorna i frågan...
    Varför då? Majoriteten av transorna är hetero.
Svar på tråden min pojkvän är transa hjälp??