Anonym (Nice Guy) skrev 2010-02-13 06:30:04 följande:
Ja, jag håller med 100% att du ska försöka hänga med några gånger på fetishfesterna istället för att låta honom ha det för sig själv som sin grej. Ni är ju ihop och ni säger att ni älskar varandra. Då vore det direkt förödande för ert förhållande om det blev en grej för honom bara. Är det så att du sen absolut inte står ut med festerna, folket och att din kille transar eller gillar att vara sexuellt undergiven så måste du ju ta konsekvenserna. Han är ju öppen med vad han gillar, vem han är. Att då kräva av en annan människa att han inte får vara det han är är nog inte rätt...(inte för att jag alls tror att du skulle göra det...) Sen som jag skrev nyligen, en extra kille skulle kunna avlasta dig just i de delar där du inte själv är så erfaren/nyfiken, dvs när det gäller att dominera och sätta på din kille. En extra man någon gång skulle också kunna vara kul för dig, då din kille säkert är med på att också ta dig tillsammans med honom om du skulle vilja prova det ibland. Det innebär inte att de ska dominera dig eller så, tvärtom göra det helt på dina egna villkor, respektfullt och sexigt.
Var läser du att ts kille vill bli dominerad och påsatt av en kille??