• Anonym

min pojkvän är transa hjälp??

Min pojkvän är min stora kärlek.
    Blev blixt förälskad samma sekund jag såg han,och han i mig.
    Vi blev sambo efter 8 månader tillsammans och då släppte han bomben-han är transa.
    Jag var väldigt ledsen och osäker (inte på känslorna för han) ett tag,men jag smälte det hela och stannade självklart kvar och stöttade han.
    Han började känna sig bekväm med mig så han kunde byta om när han ville.

Han älskar även bondage..och visst har jag varit delaktig i allt detta och uppfyllt hans drömmar.Det som känns tråkigt för han är att han och jag inte delar dessa fantasier.
    Finns det någon som lever med en transa?Snälla skriv gärna,jag känner ingen nämligen.

Sen är det där med fetish fester,han har inte gått på någon sen vi träffades.Jag vet att han så gärna vill,om han "får" för mig.Och självklart "får" han.
    Men det känns så konstigt,ha folk öppet sex där?Vad är det för kul med det?
    Vad gör man?

Min pojkvän vill gärna ta med mig...jag är inte ett dugg pryd eller så,men det är liksom inte min grej.Hur hade ni gjort?

• Svar på tråden min pojkvän är transa hjälp??
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Nice Guy) skrev 2010-02-15 19:06:01 följande:
    Haha, jo du, I'm a nice guy, I promise! Men eftersom killen i förhållandet gillade att transa och att gå på fetishpartyn och bli smiskad och dominerad så utgick jag från att han inte bara var 100 % hetero utan att det även kunde finnas en del bi-inslag i hans önskningar. Dessutom så kunde det ju vara lättare att hitta en dominant extra kille än en dominant extra tjej, tänkte jag. Kanske fel av mig?  Jag kan dock säga att jag själv gärna skulle leva ut det hela i den riktningen om det gällde mig själv. Men det kan ju varit just det som gjorde att jag uppenbarligen missuppfattade situationen så K-A-P-I-T-A-L-T. Nu väntar man ivrigt på ett svar från TS som kan skingra dimmorna i frågan...
    Njae. Man kan vara trans och tokstraight. Finns inget samband mellan transvestism och bi- eller homosexualitet.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2010-01-19 12:39:36 följande:
    Min pojkvän är min stora kärlek.Blev blixt förälskad samma sekund jag såg han,och han i mig.Vi blev sambo efter 8 månader tillsammans och då släppte han bomben-han är transa.Jag var väldigt ledsen och osäker (inte på känslorna för han) ett tag,men jag smälte det hela och stannade självklart kvar och stöttade han.Han började känna sig bekväm med mig så han kunde byta om när han ville.Han älskar även bondage..och visst har jag varit delaktig i allt detta och uppfyllt hans drömmar.Det som känns tråkigt för han är att han och jag inte delar dessa fantasier.Finns det någon som lever med en transa?Snälla skriv gärna,jag känner ingen nämligen.Sen är det där med fetish fester,han har inte gått på någon sen vi träffades.Jag vet att han så gärna vill,om han "får" för mig.Och självklart "får" han.Men det känns så konstigt,ha folk öppet sex där?Vad är det för kul med det?Vad gör man?Min pojkvän vill gärna ta med mig...jag är inte ett dugg pryd eller så,men det är liksom inte min grej.Hur hade ni gjort?
    Med risk för att låta tjatig så känns det här som ett klassiskt fall för Mr Poly. :P
    Eller i alla fall för öppna relationer, kanske.

Jag menar, om man älskar varandra men har helt eller delvis olika sexualiteter. Det kan bli grund för frustration och problem.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • rlevitte
    Haha, jo du, I'm a nice guy, I promise! Men eftersom killen i förhållandet gillade att transa och att gå på fetishpartyn och bli smiskad och dominerad så utgick jag från att han inte bara var 100 % hetero utan att det även kunde finnas en del bi-inslag i hans önskningar.

Som någon annan frågade, vad får dig att tro att han vill vara dominerad?  Eller hör du till männen som tror att alla kvinnor (och queens) är undergivna?

Mvh,

Richard

• Kärleksknop
    Haha, jo du, I'm a nice guy, I promise! Men eftersom killen i förhållandet gillade att transa och att gå på fetishpartyn och bli smiskad och dominerad så utgick jag från att han inte bara var 100 % hetero utan att det även kunde finnas en del bi-inslag i hans önskningar. Dessutom så kunde det ju vara lättare att hitta en dominant extra kille än en dominant extra tjej, tänkte jag. Kanske fel av mig?  Jag kan dock säga att jag själv gärna skulle leva ut det hela i den riktningen om det gällde mig själv. Men det kan ju varit just det som gjorde att jag uppenbarligen missuppfattade situationen så K-A-P-I-T-A-L-T. Nu väntar man ivrigt på ett svar från TS som kan skingra dimmorna i frågan...
    Varför då? Majoriteten av transorna är hetero.
    Man vet att man är kinky när man kan bli lite kåt av att läsa Clas Ohlson-katalogen.
  • Anonym (Nice Guy)
    Anonym skrev 2010-01-25 09:08:42 följande:
    tack för er svar! Vi har pratat och pratat och han gör självklart som jag vill och känner. Men detta är hans "dröm" att ibland gå på dessa fester,och jag vill aldrig hindra han. Jag vill att han ska vara lycklig,inte bara med mig,utan med sig själv och livet. Och det är en fantastisk känsla att veta att han är otroligt lycklig nu. Detta känns ok,och om det inte gör det,ska vi fortsätta att prata om detta,för det känns bra varje gång. Jag tycker det är synd att jag tyvärr inte delar hans fetisch intressen och bondage,men jag försöker ibland med överraskningar,att binda fast han,smiska han,ögonbindel,och det är helt ok,men inte min "dröm". Och samtidigt får jag tänka så här att han gör mig lycklig. Han är ganska romantisk,snäll,rolig,snygg,sexig,social,han tänker alltid på mig i första hand och är ansvarsfull.
     Till de som undrade varför jag fick för mig att han ville bli dominerad:
    Läs citatet ovan och kanske särskilt avsnittet: - "jag tyvärr inte delar hans fetisch intressen och bondage,men jag försöker ibland med överraskningar,att binda fast han,smiska han,ögonbindel" - 
  • rlevitte

Ah, tack, den missade jag...

Mvh,

Richard

• Anonym (Nice Guy)
    rlevitte skrev 2010-02-15 21:50:07 följande:
    Ah, tack, den missade jag...   Mvh, Richard
    {#lang_emotions_sunny} You're wellcome! {#lang_emotions_kiss}
  • levnadsglad
    Anonym (Nice Guy) skrev 2010-02-15 20:27:41 följande:
     Till de som undrade varför jag fick för mig att han ville bli dominerad: Läs citatet ovan och kanske särskilt avsnittet: - "jag tyvärr inte delar hans fetisch intressen och bondage,men jag försöker ibland med överraskningar,att binda fast han,smiska han,ögonbindel" - 
    Fast, som någon skrev här ovanför, TS skrev aldrig att han var homo- eller bisexuell. Och:
    Kärleksknop skrev 2010-02-15 20:09:53 följande:
    Varför då? Majoriteten av transorna är hetero.
  • Anonym (Nice Guy)

Är det här "Kristeliga Syföreningen" som hellre märker ord än diskuterar det saken gäller?

Jag menar att det viktiga är att TS och hennes kille ser till att göra sexet till en gemensam angelägenhet. Så att det som den ene känner är en "drift" inte leder till att de glider isär antingen för att den ene stänger den andre ute eller för att den andre stänger sig själv ute.

Genom en extra person i en gemensam sexlek ibland kan båda få utlopp för det de själva behöver. Och det är oavsett kön.

Men om vi ska fortsätta diskutera det vi alla vet: att inte alla transar är bi eller homo, så vill jag härmed meddela att: detta känner jag till.

• Anonym

Tycker du ska testa. Vem vet, du kommer kanske gilla det när du väl provar. Det gjorde jag när jag väl vågade.

• Philipsson

Om det inte är din grej ska du inte göra det. Så enkelt är det ju.

Ja, det är jag på bilden.
  • Anonym (föredettan)

Hej, 
    har varit ihop med fetischist, känner flera som varit det. Fetischismen kommer alltid väldigt högt, ibland högst, på prioriteringslistan. Om du gillar hans fetisch är det ju bra, för den kommer ALDRIG att tona ner. Om hans sätt att vilja ha sex mest är som att gå till ett jobb för dig och det är svårt för dig att att få vanlighetsknulla i vardagen så att säga - ge upp och hitta en annan. Det kommer INTE att ändra sig. Det du har är det du får. 

Det är inte illvilligt som fetischister gör så, det är ungefär som heterosexualtet eller homosexualitet för oss andra. Det är liksom inget som kan ändras.  

Jag tyckte själv att fetischen alltid kom före mig. Jag blev osynlig. Jag hade ingen arena där vi två möttes. Jag gav upp.  

Svar på tråden min pojkvän är transa hjälp??