• Anonym

min pojkvän är transa hjälp??

Min pojkvän är min stora kärlek.
    Blev blixt förälskad samma sekund jag såg han,och han i mig.
    Vi blev sambo efter 8 månader tillsammans och då släppte han bomben-han är transa.
    Jag var väldigt ledsen och osäker (inte på känslorna för han) ett tag,men jag smälte det hela och stannade självklart kvar och stöttade han.
    Han började känna sig bekväm med mig så han kunde byta om när han ville.

Han älskar även bondage..och visst har jag varit delaktig i allt detta och uppfyllt hans drömmar.Det som känns tråkigt för han är att han och jag inte delar dessa fantasier.
    Finns det någon som lever med en transa?Snälla skriv gärna,jag känner ingen nämligen.

Sen är det där med fetish fester,han har inte gått på någon sen vi träffades.Jag vet att han så gärna vill,om han "får" för mig.Och självklart "får" han.
    Men det känns så konstigt,ha folk öppet sex där?Vad är det för kul med det?
    Vad gör man?

Min pojkvän vill gärna ta med mig...jag är inte ett dugg pryd eller så,men det är liksom inte min grej.Hur hade ni gjort?

• Svar på tråden min pojkvän är transa hjälp??
  • Anonym

ps. När det gäller sexet på klubbarna: Man vänjer sig, helt enkelt. Det är intressant i ungefär en kvart. Om ens det.

• levnadsglad

Min kille transar ibland. Jag gillar't :)

• Fridalusen

Nu är jag aningen ute och cyklar, men kanske kan ett boktips vara "This charming man" (en förtjusande man) av Marian Keyes? Den behandlar iaf delvis ämnet och är, förutom det, väldigt läsvärd ändå! Jag sträckläste den!

• Anonym (Nice Guy)
    Anonym skrev 2010-01-26 10:53:52 följande:
    Tack för era snälla ord!!Min pojkvän vill bli smiskad,kanske titta på andra,träffa människorna där,bli bunden kanske om det faller han in.Jo men detta är helt ok.Vi går långsamt framåt.Däremot sa jag helt klart nej till sex,det känns inte alls ok och det förstår han.Han är tacksam bara han får gå dit.Han vill att jag ska följa med,men jag vill inte riktigt än.Jag följer med när jag känner mig mogen för det.Men en sak är jag väldigt väldigt glad över,att han vågade vara ärlig och berätta för mig och att vi både känner att vi kan prata och vänta in varandra om det behövs.
    Och skulle det inte vara kul att ta hjälp av någon extra man och ha sex på tre? Den extra personen kan göra det där du inte gillar, vara dominant, smiska etc. Och så kan du få två i dig samtidigt om det skulle kännas spännande också. Då har man sas gjort det bästa av situationen. Eller är du rädd att han lämnar dig för en man om ni har sex med en kille till?
  • Kärleksknop
    Anonym (Nice Guy) skrev 2010-02-08 15:16:21 följande:
    Och skulle det inte vara kul att ta hjälp av någon extra man och ha sex på tre? Den extra personen kan göra det där du inte gillar, vara dominant, smiska etc. Och så kan du få två i dig samtidigt om det skulle kännas spännande också. Då har man sas gjort det bästa av situationen. Eller är du rädd att han lämnar dig för en man om ni har sex med en kille till?
    Vad är det som säger att TS sambo skulle vilja bli dominerad och smiskad av en kille?
    Man vet att man är kinky när man kan bli lite kåt av att läsa Clas Ohlson-katalogen.
  • ShanghaiLily

Äh följ med på lite fester, det kanske är kul!

Jag skulle bli heltänd om jag hade en smal androgyn kille som transade runt här hemma, tänk Vile Valo i HIM i en liten klänning och smink, oh yess, men en stor och grov kroppsarbetare med skäggstubb och smink och för tajt klänning... eh nej tack...

De beror ju helt på hur mannen i fråga ser ut om man skulle gå igång på det eller inte. Men känner du att det är nåt för dej, då tycker jag du ska bjuda på att hänga med på en fetish-fest. Om inte annat får du säkert många nya vänner för folk är rätt öppna av sej..

• Anonym (Nice Guy)
    ShanghaiLily skrev 2010-02-09 10:32:28 följande:
    Äh följ med på lite fester, det kanske är kul!Jag skulle bli heltänd om jag hade en smal androgyn kille som transade runt här hemma, tänk Vile Valo i HIM i en liten klänning och smink, oh yess, men en stor och grov kroppsarbetare med skäggstubb och smink och för tajt klänning... eh nej tack...De beror ju helt på hur mannen i fråga ser ut om man skulle gå igång på det eller inte. Men känner du att det är nåt för dej, då tycker jag du ska bjuda på att hänga med på en fetish-fest. Om inte annat får du säkert många nya vänner för folk är rätt öppna av sej..

Ja, jag håller med 100% att du ska försöka hänga med några gånger på fetishfesterna istället för att låta honom ha det för sig själv som sin grej. Ni är ju ihop och ni säger att ni älskar varandra. Då vore det direkt förödande för ert förhållande om det blev en grej för honom bara. Är det så att du sen absolut inte står ut med festerna, folket och att din kille transar eller gillar att vara sexuellt undergiven så måste du ju ta konsekvenserna. Han är ju öppen med vad han gillar, vem han är. Att då kräva av en annan människa att han inte får vara det han är är nog inte rätt...(inte för att jag alls tror att du skulle göra det...)

Sen som jag skrev nyligen, en extra kille skulle kunna avlasta dig just i de delar där du inte själv är så erfaren/nyfiken, dvs när det gäller att dominera och sätta på din kille. En extra man någon gång skulle också kunna vara kul för dig, då din kille säkert är med på att också ta dig tillsammans med honom om du skulle vilja prova det ibland. Det innebär inte att de ska dominera dig eller så, tvärtom göra det helt på dina egna villkor, respektfullt och sexigt.

• Kärleksknop
    Anonym (Nice Guy) skrev 2010-02-13 06:30:04 följande:
    Ja, jag håller med 100% att du ska försöka hänga med några gånger på fetishfesterna istället för att låta honom ha det för sig själv som sin grej. Ni är ju ihop och ni säger att ni älskar varandra. Då vore det direkt förödande för ert förhållande om det blev en grej för honom bara. Är det så att du sen absolut inte står ut med festerna, folket och att din kille transar eller gillar att vara sexuellt undergiven så måste du ju ta konsekvenserna. Han är ju öppen med vad han gillar, vem han är. Att då kräva av en annan människa att han inte får vara det han är är nog inte rätt...(inte för att jag alls tror att du skulle göra det...) Sen som jag skrev nyligen, en extra kille skulle kunna avlasta dig just i de delar där du inte själv är så erfaren/nyfiken, dvs när det gäller att dominera och sätta på din kille. En extra man någon gång skulle också kunna vara kul för dig, då din kille säkert är med på att också ta dig tillsammans med honom om du skulle vilja prova det ibland. Det innebär inte att de ska dominera dig eller så, tvärtom göra det helt på dina egna villkor, respektfullt och sexigt.
    Var läser du att ts kille vill bli dominerad och påsatt av en kille??
    Man vet att man är kinky när man kan bli lite kåt av att läsa Clas Ohlson-katalogen.
  • rlevitte
    Kärleksknop skrev 2010-02-15 03:39:42 följande:
    Var läser du att ts kille vill bli dominerad och påsatt av en kille??

Önsketänkande?  Mr Nice Guy might not be such a nice guy?

Mvh,

Richard

• Anonym (Nice Guy)

Haha, jo du, I'm a nice guy, I promise! Men eftersom killen i förhållandet gillade att transa och att gå på fetishpartyn och bli smiskad och dominerad så utgick jag från att han inte bara var 100 % hetero utan att det även kunde finnas en del bi-inslag i hans önskningar. Dessutom så kunde det ju vara lättare att hitta en dominant extra kille än en dominant extra tjej, tänkte jag. Kanske fel av mig? 

Jag kan dock säga att jag själv gärna skulle leva ut det hela i den riktningen om det gällde mig själv. Men det kan ju varit just det som gjorde att jag uppenbarligen missuppfattade situationen så K-A-P-I-T-A-L-T.
    Nu väntar man ivrigt på ett svar från TS som kan skingra dimmorna i frågan...
Svar på tråden min pojkvän är transa hjälp??