Teutonia tråd del 4
Fortsätter med tråden för teutonia ägare/ blivande ägare som söker eller vill dela med sig av information om Teutonia. :)
Senaste tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m48161888.html
Fortsätter med tråden för teutonia ägare/ blivande ägare som söker eller vill dela med sig av information om Teutonia. :)
Senaste tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m48161888.html
Jag brukar gå in på familjetorget.se för att titta på priser då de har ungefär samma priser som butikerna har. Då kan ni jämföra med typ mypam.
Jag kunde inte hålla mig längre
utan beställde vagnen på Babyproffsen i fredags. Det blev en Prestige med mjuklift + babyskyddet, svart med svartvitt mönster (3885 tror jag det var). Väntar med spänning....tydligen är det dumt att hämta ut den alltför tidigt för garantin gäller från det datumet.
Skönt att ha tagit beslut om vagnen, nu behöver man inte tänka mer på det.
Vad kan en Fun som är av årsmodell 08 vara värd? Bra skick och det ingår liggdel, fotsäck och sittdel...dvs vad skulle ni betala för det? (jag letar begagnat alltså).
Tacksam för svar
Jag har en fråga om Teutonias skötväska: Är det någon här som har en? Vad tycker ni om den? Bra/dåligt?
Vi var till en butik idag och kollade lite närmare på Fun. Då såg vi att det inte går att knäppa fast sufflettyget på ryggstödet på Fun, men på alla andra Teutonia-modeller. Ska det vara så eller var det nåt felexemplar? Skiljer detta om man tar design-eller fashionfärg?
låta någon annan svara på den frågan
puffar lite för min fråga här ovan?