Teutonia tråd del 4
Fortsätter med tråden för teutonia ägare/ blivande ägare som söker eller vill dela med sig av information om Teutonia. :)
Senaste tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m48161888.html
Fortsätter med tråden för teutonia ägare/ blivande ägare som söker eller vill dela med sig av information om Teutonia. :)
Senaste tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m48161888.html
Vi har beställt en Cosmo 2010 (innan jul) och då frågade de på Babyproffsen när vi ville hämta den. Vi sa i början av februari. Det var inga konstigheter och vi skulle bara ringa innan vi kom så de hann motera ihop den. Skulle det bli några förseningar så skulle de ringa, men vi har inte hört något så jag tror de håller utsatt tid.
Toppluvan vad har ni valt för färg?
Röd sittdel (liggdel har vi redan en brun). Ni då? :)
Vi valde en standardfärg som är brun med blommigt mönster i och liggkorgen är brun så valde vi samma mönster som är i standardfärgen. På skötväskan valde vi samma som sittdelen men ändrade oss för vi tyckte den blev för pluttignuttig så de fick bli en svart fashion färg :)
Vi beställde en Cosmo innan jul från Babyproffsen. Mitten på feb sa dom. Verkar vara lite olika datum för samma kedja.
För mig är det inte dags förren mitten på april, men jag vill ändå ha min Fun nu! Den skulle dock bara stå och skräpa i hallen, så egentligen är det ju ganska onödigt.
Jag beställde min på liten barnvagnsaffär och har BF om ca 2 veckor. Tänkte ringa nästa vecka och kolla status på vagnen!
Cosmo är toppen bra, dock lite litet utrymme att lägga prylar under vagnen :S
http://livetsunderbarastunder.bloggplatsen.se/
ååå va och hämtade ut min spririt s3 idag. den e såååå fin!!!!!