Hej hej, har haft fullt upp, kollegan har varit sjuk så jag har fått tagit hennes grejer också, vilket resulterat i stor arbetsbelastning och helt slutkörd på kvällarna....
Pia J - Herregud! Lärde du dig inget av din första gravididtet?!
Allvarligt tycker jag det är lite fascinerande när folk mått pest och skaffar fler barn efter det. Jag antar att när man får barnet så uppväger det? 
Antecknar Greger!
Waersta - Smidigt med att kunna boka på nätet, me like! Nu blev jag sugen på att boka en tid och testa Greger, är ju lite jobbigt att sitta och 6 mil enkel resa för att klippa sig.
Jag ska böja jobba på Transportstyrelsen i Örebro (gamla vägverket)
Gud vad skönt att ha så kort kvar att jobba
Jobbar du kvar på Lithells?
Det blev en Emmaljunga City Cross. Den kändes smidig men ändå rejäl. Är det någon annan som har en sådan?
Missvampiria - Hej hej! *vinkar*
Var ligger Bäckatorp? Jag är fortfarnde helt usel på att hitta i Habbe, har som mål under min förädraledighet att lära mig området här omkring iaf
Såg ni Alice nån gång? Vi gjorde det och jag tyckte den var sådär, hade nog lite höga förväntningar.
Pia J - Aha datakörkortet! Vad får man lära sig då? *nyfiken*
Oooh, grattis till fiskbebisarna 
Mitt påskpynt består av att byta till påskig duk på matbordet med gula ljuslyktor och på sin höjd ris med lite fina prydnader i...
RonjaMimmi - Seriös, har du sökt till Robinson??? Frivilligt? Dåligt med mat under lång tid och massa tävlande? *oförstående* 
planerat09 - Åh fy vad otäckt med glaset och vilken tur att det gick bra!!!
Waersta - Blir inget dop här heller, vi funderra på en namnfest med snittar och bubbel istället!
Maken har redan gått ur kyrkan och jag har tänkt det flera gånger, men får aldrig tummen ur.