• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Pia J

woooho!
    E först!

jag snorar som vet inte vad....har inte TID med det här!

shit happens
  • MinGu

GRATTIS Pia till första inlägget i tråden!

Förkyld eller bebistäppa..?

♥♥ INGRID & GUSTAV - Mina För Evigt ♥♥
  • Pia J

näää det här är förkylning.... blä.

shit happens
  • MinGu

Blä ja!! Hoppas att det går över snart då!

• RonjaMimmi

Nu är jag också här {#lang_emotions_smile}
    Tack Pia för länken, hade inte ens sett att den tidigare tråden hade stängts.

Och det verkar som om dom har gjort om svarsrutan lite, iallafall för mig. Nu finns det smileys att välja mellan {#lang_emotions_cat}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_death} Var bara tvungen {#lang_emotions_wink}

• planerat09

Hejsan Hejsan!!

Är hemma på lunch. Håller på för fullt att sy kläder till lillan idag. Måste passa på när man har barntillsyn. {#lang_emotions_wink}

Hoppas allt är bra med er!

/Marie

• Missvampiria

Oj är det redan slut på gamla tråden?

Tiden går fort när man har roligt...

~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • minlie

Fredag redan.. trevlig helg!!!

Nelly 07 ♥
  • planerat09

Äntligen Fredag!!! = Mys med sambon! {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_heart}
    Ska bli sååå underbart. Eftersom han annars jobbar JÄMT. Denna helg blir till att umgås tillsammans. 
    Sånt uppskattar man väldigt mycket när man sällan ses.

Ha en underbar helg ni andra med!

P.s Förresten vad händer hos er andra i helgen då? {#lang_emotions_dreamer} 

• MinGu

Oh my... Jag är toktrött!

Ingrid tappade en kloss på tån i Tisdags, hon har haft lite ont, lite trasigt men ingen större fara förrän i gårkväll! SKITONT och tokledsen! Natten har varit helt galen! Sista timmarna har hon dock sovit lugnt, hoppas att det är bättre idag!

I dag kommer grabbarna, mina bonusar. I morgon ska vi på kalas hos min brorsas tjej, i övrigt inget inplanerat. Säkert lite pulka- och skridskoåkning...

Nu ska jag passa på att dricka lite kaffe innan jag tar tag i resten av dagen...

Svar på tråden ***Hallsberg***