***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
GRATTIS Pia till första inlägget i tråden!
Förkyld eller bebistäppa..?
Blä ja!! Hoppas att det går över snart då!
Oh my... Jag är toktrött!
Ingrid tappade en kloss på tån i Tisdags, hon har haft lite ont, lite trasigt men ingen större fara förrän i gårkväll! SKITONT och tokledsen! Natten har varit helt galen! Sista timmarna har hon dock sovit lugnt, hoppas att det är bättre idag!
I dag kommer grabbarna, mina bonusar. I morgon ska vi på kalas hos min brorsas tjej, i övrigt inget inplanerat. Säkert lite pulka- och skridskoåkning...
Nu ska jag passa på att dricka lite kaffe innan jag tar tag i resten av dagen...
Halloj!
Vi har precis kommit in från pulkabacken, pulka bob och korvgrillning, tokfint!
Ikväll ska vi på kalas!
Tina, jag kan lätt sova till 11, men det kan ju bero på att jag är vaken några gånger/natt...
I morse fick jag lyxig helgfrukost när jag vaknade kl 9.30 ca.
GRATTIS Ronja!
Jag har kört Ingrid till dagis, torkat hundspya i bilen, torkat hundspya på golvet, letat efter försvunnen olydig hund, hittat försvunnen olydig hund på trappen, nu ska jag dricka kaffe och hålla tummarna för att det är färdigspyat nu!
I övrigt så ska jag försöka organisera lite bilder i datorn, flytta till en annan hårddisk och sedan se om jag kan komma igång med lite bilder från min nya kamera...
Tina- Nej, inte hittat något tyg än...
Pia - Hon har kräkt 3 gånger idag, vet ej varför, kanske käkat något äckel... Hmm...hellre på golvet och i bilen än i sängen...Bläsch!! Hoppas att det inte blir fler spyor nu, jag blir ju så orolig att det ska vara allvarligt...
En siames skulle jag vilja ha...men jag har ju redan en katt...
Varför ska de omplaceras...?
Ingrid är, så gott som, blöjfri här hemma, men har fortfarande när vi är ute och på dagis, för det vill hon ha.
Vi har inte pottränat alls, inte heller med grabbarna vad jag kan minnas och de är båda blöjfria nu ![]()
Istid igen då.
Har två tokförkylda barn, den ena rövades dock bort av mormor och morfar. Vi ska också dit en sväng i kväll och käka men fick lova att inte stanna länge och att absolut inte ta med Ingrid hem...
Haha, tror de har längtat lite efter lilla loppan...
I går var vi och tog "HejBabybilder" och lite annat. Skoj, men de tre stora var inte på "fotohumör" ska bli kul att se om de ler på något kort... Inte så noga, men hoppas att något blir bra iallafall. Gustav däremot var på strålande så det vart en hel del bilder på honom.
Fotografen var helt otrolig, hon borde ha träningsvärk i dag med tanke på hur hon for runt och verkligen jobbade med barnen (och oss vuxna
), men hon är väl van!
Ikväll är det Robinsonfinal som gäller, då ska jag käka Toblerone och chips! Herregud, kan tro jag är gravid, brukar aldrig vara sugen på chips och speciellt inte grillchips men nu är jag visst det...
Nu ska jag pula med lite bilder, eftersom jag bara har haft lånad dator sedan jag köpte kameran så har jag inte lagt in några bilder från kameran, det innebär att jag har ca 1400 bilder att gå igenom nu när datorn är åter på plats...
Åh jag har sovit som en gudinna inatt! Gick och la mig vid 21.30, M kom upp med G någon gång för att han ville äta, sedan gick de ner och kollade på TV medan jag sov vidare. Matade Gustav några ggr på morgonkvisten och gick sedan upp vid 10-tiden, utvilad och käkade låång frukost i TV-soffan.
Tina - Vi var på Collage Foto i Örebro, www.collagefoto.se