• minlie

***Hallsberg***

Fredag redan.. trevlig helg!!!

Nelly 07 ♥
  • minlie

Kul att se dig här Annika Man är inte lika aktiv som innan och när var man gravid på familjeliv.

Grattis Ronja 2 år!!

Nu blir det lite mer kaffe här sen dax att bege oss ut. Får se om någon mer hinner vakna, just nu är det bara jag och Nelly uppe, de andra tre slöisarna sover Fast är ju helg, så såklart dom ska!

Nelly 07 ♥
  • minlie

Underbart vinterväder idag! Solen värmer idag! Känns som VÅR om man blundar mot solen för en stund ♥ Varit ute 2 timmar i snön & fick ändå dra in lillan. Hon verkligen tok älskar att vara ute ♥ Nu sover hon middag. Jag ska passa på att pyssla lite tänkte jag Dom andra tre åkte till Marieberg för shopping av julklappspresentkort och lite annat på bla IKEA efter att ha sovit till 11 (!!!) wow säger jag! Kommer förmodligen aldrig mer kunna sova SÅ länge, inte ens dom gånger vi har barnledigt. Förmodligen skadad men vaknar tok tidigt ändå

Nelly 07 ♥
  • minlie

Här är vi uppe med tuppen!
    Dax att dra igång dagen med frukost. Illa när man får vänta på att det ska ljusna innan man kan gå utåt. Hoppas solen tittar fram idag också!

På helgerna gör det mig inget alls att dom sover ut ordentligt med tanke på att dom inte somnar direkt tidigt på kvällarna. Så det behöver dom nog ibland!

Ha en fin söndag!
    Vi ska iväg till en kompis och leka på förmiddagen, skoj skoj

Nelly 07 ♥
  • minlie

Nu är stora tjejerna iväg till skolan och jag ska ta tag i dagen! Fixa lite, tvätta och allt det där roliga som måste göras Sen blir det lite jobbfix och telefonköer gissar jag. Seeeen ska jag iväg och fika med en kompis på God smak.

Igår var vi ute nästa hela dagen, vilket väder!

Hanna: Fick du tag på något tyg?

Nelly 07 ♥
  • minlie

Nelly vart helt blöjfri ett par månader innan hon vart 2 år. Pottränade inget direkt heller utan provade en dag med "att idag är du stor tjej och har trosor" och efter det har det bara hänt ett fåtal olyckor! Och hon var såå mallig och alla dockor och gosedjur skulle minsan ha "bebis blöja" Plus att hon tok älskar alla söta trosor med roliga motiv på! De sista som gäller nu är de pappa handlat med barbapappagängt på. Tur man tvättar så ofta

Här det massa fix med hemsida och lite pul runt omkring det. Nelly är hos mommo och moffa och blir ordentligt bortskämd vart en massa ärenden på "byn" också och nu ska det lunchas strax.

Nelly 07 ♥
  • minlie

Vilket blåsväder... inte kul alls att ta sig ut nu. Blåser ju halvt storm ute. Tycker snön kan få ligga den som är nu, onödigt med mer Vi som skulle ut i eftermiddag var det tänkt, får väl se vad man får hitta på istället!

Idag har vi varit på 2,5 års koll! Mammas och pappas tjej börjar bli stora damen Allt såg jätte bra ut! En lång och smal liten tjej har vi

Ha´t bra i snöyran!

Nelly 07 ♥
  • minlie

Pia: myyyyyysigt med bebbe kläder blir inge avis alls {#lang_emotions_dreamer} vad köpte du?

Haft en trevlig eftermiddag hos grannarna med mycket lek och bus. Nu blir det strax nattning av lillan och sen kvällsmat.

Hindersmässan är given varje år! Blir nog på fredag. Idag kändes det mindre skoj i blåsten. Fler som ska dit?

Nelly 07 ♥
  • minlie

RonjaMimmi: Är det bara kattutställning eller är det mer som djurmässa? Du kanske annar har koll på när djurmässan är på conventum? Var där förra året med brorsan och hans familj och Nelly älskade det. Mysigt med alla djur och sen fanns det ju lite små lotterier, fika osv.

Gud vad snö det kommit! Blir helt klart att pälsa på sig och dra ut på en promenad strax!

Nelly 07 ♥
  • minlie

Nu har man tagit sig både ut på lång promenad med boben och vart en sväng på öppna förskolan. Dåligt plogat på sina håll!

Vi skulle åkt in på Hindersmässan men vill helt inte ut på vägarna idag så hoppar nog det. Typsitk!

Marie: Kolla på Libe (Nya Libe) dom kan säkert ha en massa hobby grejs. Smidigt om något fattas när det ligger i byn.

Nu blir det lätt lunch här och lite fix. Sen till frissan och fixa barren!

Nelly 07 ♥
Svar på tråden ***Hallsberg***