Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Ni som ger er hund Klass färskfoder

klass är helt ok.
    Men ta även en kick på olivers högenergi om din hund behöver lite extra. Det är så högt inehåll med kött (inget köttmjöl mm.) att hunden tillgodoser sig innehållet extremt bra!
    Våra två hundar har testat både royal canin, klass och nordic. Samt olivers. Vi ställer höga krav på hundmaten och har hundar som tränar mycket samt ställs ut, så de behöver vara i fin form och hull. Absolut finast och sundast (med avföring osv. medräknat) har de varit på olivers. Dessutom är olivers bra för aptiten om din hund skulle ha några sånna problem. Alla hundar jag stött på har älskat det! Min matkräsna grandis (kännd ras att matkrångla!) har aldrig ätit med den viljan och fortsatt göra det månad efter månad.

Sorry att du fick ett utlägg om ett annat foder än det du frågade om {#lang_emotions_dreamer} Men som sagt, klass-ok. olivers- bättre.

• Lokatt
    Vision400 skrev 2010-01-22 13:48:01 följande:
    Tack för era svar! Jag köpte en påse Orijen på erbjudande och ville prova det, då jag gillar filosofin kring vad som är i fodret.Jag ska kika på Olivers igen, då Orijen inte säljs i en butik nära oss och jag har verkligen ingen lust att åka till andra städer för att köpa hundmat.
    det är ju smidigt att få olivers direkt till dörren, dessutom fraktfritt!

Jag hade problem att hitta återförsäljare av klass, fick åka ett par mil, höll på så något halvår, eftersom hundarnas foder är viktigt för mig, men sen hittade vi olivers som stämde in på mina höga krav och dessutom visade sig vara bättre för hundarna.
Svar på tråden Ni som ger er hund Klass färskfoder