Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
Jag bara undrar.
Jag bara undrar.
JAG!
Jag handlar på Lidl om jag har vägarna förbi, va fan jag brukar inte prata med shampot, tvålen eller toapappret så jag skiter helt och hållet i vart det kommer ifrån!
På ÖB handlar jag rätt ofta, som hästägare är det kanon med tanke på att de har många nödvändigheter till 70% av priset i en hästsportaffär, är jag där i det ärendet så köper jag annat jag behöver där oxå. Dessutom är ÖB kanon när man har en tjej som springer på två kalas varje helg, där får hon mer för pengarna än i en leksaksaffär.
Varför skulle det vara fel att handla på Lidl eller ÖB??
Jag kan däremot säga att köt köper jag närproducerat från vår lanthandel, men det är till största delen för att få ha kvar den handeln här ute landet för jag pratar heller inte med min mat...
Nu förstår jag verkligen grejen med Lidls snobb reklam hahaha det stämmer ju verkligen. Vet man inte att det är från Lidl så går det alldeles utmärkt att äta det enligt många.
Dessutom så har Euroshopper oftast exakt samma innehålls deklaration som icas alltså det är samma sak bara att man får betala några kr mer för att den heter ICA istället för Euroshopper det ni.