Vinter/vår/sommar mammorna i Luleå 2009/2010
Hej!:) Nu har jag också hittat hit:) Var på fikat igår det var jättetrevligt att komma ut och träffa lite folk och andra bebisar, vi kommer gärna på fler fikaträffar jag och Ivan:)
Hej!:) Nu har jag också hittat hit:) Var på fikat igår det var jättetrevligt att komma ut och träffa lite folk och andra bebisar, vi kommer gärna på fler fikaträffar jag och Ivan:)
Tack för välkomnandet till tråden!:)
Och grattis Sofia och Andreas till er lilla tjej!:) Gick i Andreas klass på gymnasiet ifall du undrar vem jag är:)
Sandra 85: Tack!:)
Sofianordström: Ja herregud, nu får man allt höra hur han har betett sig! och han bara skrattar och ser nöjd ut;P hahaha
Såg att ni pratade om en eventuell fika i veckan tidigare, i så fall kommer vi också om det blir av:)
Ja det blir bra!:) Vart ligger smaka förresten? har aldrig varit där:P
Fika/lunch på smaka, onsdag 11.00
*Pernilla och Ebba
*Maria och Ivan
Hjälp! min bebis somnade precis med tummen i munnen!:-O vill inte att det ska bli en vana, är ju inte det lättaste att vänja bort precis:p någon som vet om det går att avstyra från början på något sätt?
Jekkaliten och Mk84: Vi fick också undantag i Ivans försäkring på grund av att han hade kramper när han kom och fortfarande får medicin som vi håller på att trappa ut nu. Så nu har vi bara olycksfallförsäkring på honom och kan inte få mer förrän han är 18 månader och dom har sett att det inte har blivit några komplikationer. Måste kolla upp mer noggrant hur det skulle bli om han skulle få någon sjukdom som inte har med kramperna att göra, gäller en olycksfallförsäkring då är ju frågan:p