Inlägg från: mijamarijan |Visa alla inlägg
  • mijamarijan

Vinter/vår/sommar mammorna i Luleå 2009/2010

Hej!:) Nu har jag också hittat hit:) Var på fikat igår det var jättetrevligt att komma ut och träffa lite folk och andra bebisar, vi kommer gärna på fler fikaträffar jag och Ivan:)

• mijamarijan

Tack för välkomnandet till tråden!:)
    Och grattis Sofia och Andreas till er lilla tjej!:) Gick i Andreas klass på gymnasiet ifall du undrar vem jag är:)

• mijamarijan
    Mary Jo skrev 2010-02-19 15:12:29 följande:
    Grattis marie på födelsedagen! Välkommen till tråden! Tack så mycket! Och jag vet vem din karl är,marcus. Vi gick i samma klass under grundskolan och han var den första jag frågade chans på! hihihih. tänk så länge sen men endå kommer man ihåg hur glad man blev när man fick ett ja tillbaka!;) .. Grattis till Ivan förresten.
    Tack!:) Hahaha jasså, jag visste att ni har gått i samma klass men det har han inte berättat;) hihi
  • mijamarijan

Sandra 85: Tack!:)

Sofianordström: Ja herregud, nu får man allt höra hur han har betett sig! och han bara skrattar och ser nöjd ut;P hahaha

• mijamarijan

Såg att ni pratade om en eventuell fika i veckan tidigare, i så fall kommer vi också om det blir av:)

• mijamarijan

Ja det blir bra!:) Vart ligger smaka förresten? har aldrig varit där:P

Fika/lunch på smaka, onsdag 11.00

*Pernilla och Ebba
    *Maria och Ivan

• mijamarijan
    perdy skrev 2010-02-22 22:22:28 följande:
    Smaka ligger i samma lokaler som pentik, om du vet vart det ligger? där vid köpmantorget :)
    Jaha ja men då vet jag ju vart det är:) kul att testa ett nytt ställe:) Har du förresten tänkt att promenera in?
  • mijamarijan

Hjälp! min bebis somnade precis med tummen i munnen!:-O vill inte att det ska bli en vana, är ju inte det lättaste att vänja bort precis:p någon som vet om det går att avstyra från början på något sätt?

• mijamarijan
    perdy skrev 2010-02-23 19:54:43 följande:
    Vi var ju inte så många som skulle på fikat imorgon, men jag måste nog också skippa fikat. Är så kallt, och jag är inte pepp på att gå ut i kylan med Ebba och med mig själv :P
    Men då kommer inte vi heller imorn när vi blir så få:p Vi får planera in en ny fika någon annan dag när det är varmare ute!:)
  • mijamarijan

Jekkaliten  och Mk84: Vi fick också undantag i Ivans försäkring på grund av att han hade kramper när han kom och fortfarande får medicin som vi håller på att trappa ut nu. Så nu har vi bara olycksfallförsäkring på honom och kan inte få mer förrän han är 18 månader och dom har sett att det inte har blivit några komplikationer. Måste kolla upp mer noggrant hur det skulle bli om han skulle få någon sjukdom som inte har med kramperna att göra, gäller en olycksfallförsäkring då är ju frågan:p

Svar på tråden Vinter/vår/sommar mammorna i Luleå 2009/2010