Sofia- Folk kommer alltid känna att de "måste" kommentera ens mage, jag känner likadant när jag ser en gravid kvinna. Man måste liksom bara säga att "gud vilken stor och fin mage du har, är du säker på att det bara är en?" ofta tror jag man säger det bara för att man inte vet vad man annars ska säga och i de flesta fall är det menat som en komplimang, så du behöver nog inte ta åt dig. Jag tror nog de flesta med normala eller stora magar (och säkert även många med små) får höra av alla andra att de väntar tvillingar och folk kallar mig ofta "tjockis", men so what, jag vet ju att de inte menar något dåligt med det så jag ser ingen anledning att bli upprörd eller ledsen, att lägga ner energi på såna känslor gillar jag inte. :)
Jag hade också 39 i sf-mått i slutet, en stor mage behöver inte betyda en stor bebis, fast jag föredrar stora framför små om jag ska vara ärlig, haha. Små är söta, men stora känns mer rediga och stabila redan på bb. Och jag tror inte förlossningen skulle skilja sig särskilt mycket om du skulle få en stor eller liten bebis.
Nektarin- Grattis till nummer fyra. Har du stor åldersskillnad mellan barnen? Tänkte när du skrev att sista skulle få sig ett syskon. :)