Hur många dagar har ni kvar till BF?
Hej cataleya!! Jodå, ingen bebis än men är bara på BF+3 så har inte gått så fasligt mycket över ännu även om jag vill ha bebis NU!!!
Hej cataleya!! Jodå, ingen bebis än men är bara på BF+3 så har inte gått så fasligt mycket över ännu även om jag vill ha bebis NU!!!
Ja jag trodde också att bebbe skulle titta ut tidigare när man inte är förstagångsmamma längre. Den kan ju göra det iofs eftersom jag fick dottern på bf+13 och jag bara är på bf+3 än så länge... Snart bf+4...
Cataleya: jodå det kan den men tror den gör som med lilla dottern. Tiden går bara fort när bebisen är ute, inte sen... Hur gammal är din tjej nu?
Åh herregud så fort det har gått, tyckte hon föddes alldeles nyss!
BF+5 idag! Så irriterande men kom på att jag måste ju klippa mig så får väl vänta några dagar till! Borde ju tänkt på det innan...
BF+6... Blä!
Gogirlie: nej har inte gjort det, kanske därför bebben är kvar. Kanske skulle gått fortare med första också om man tänkt på det...
Vad kul, lycka till sunshine!
BF+7...
Sunshine: är det andra barnet? Då behöver det ju inte vara då långt kvar då! Hoppas det inte avtar, gå över tiden är ju sååååå tråkigt!
Gogirlie: hur många dagar har du kvar då? Glömmer du skriva det?