Inlägg från: Stampan |Visa alla inlägg
  • Stampan

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Haha, fick svar iaf!
    Hos min lilla inneboende händer ingenting, absolut ingenting..,

• Stampan

Ok, trodde de skulle komma tidigare och tidigare... Har ingen lust att vänta till +13 som förra gången eller längre... Håller iaf tummarna för dig!

• Stampan

Emme emme: jag vet det är trist men grattis till att du får en pojke!

Blivandemamman: jättesöt liten kille!

• Stampan

Gogirlie: asså det där lät lockande men jag trodde ryggen skulle gå av igår efter några minuter av dammsugande!

• Stampan

Jag har färdknäppat till förbannelse förra gången och lite nu, ingen gång har det funkat! Tror mer det är tillfällighet men e ju kul att pröva...

• Stampan

Undrar om jag ska börja räkna på ett annat sätt, är ju på bf+9 men kan ju köra nedräkning till igångsättning istället, 5 dagar kvar.... 24:e smäller det definitivt om det inte smäller innan...

• Stampan

BF+11 eller 3 dagar kvar till igångsättning!! Känns inte lika jobbigt när man kan räkna ner istället!

• Stampan

Awwww, tack cataleya!

Skulle blivit igångsatt imorgon men min lilla dotter ville komma ut igår( måndag) morse kl:5.56. Det roliga är att alla säger att andra barnet kommer tidigare... Vi åkte in vid midnatt på BF+13 med båda döttrarna, nr2 är iofs född 2 timmar tidigare...

• Stampan

Tack alla!

Känns lite vemodigt att lämna tråden nu efter 9 månader här! Lycka till alla!

• Stampan

Cataleya: Ja allt gick bra, kan försöka inboxa dig när jag kommer hem.

Lycka till nu ni som är nära! MissMA, hoppas bm har rätt!

• Stampan

Hejar på er som ligger på övertid, vet ju hur jobbigt det är eftersom båda mina kom på bf+13! Nu är minsta två veckor idag så ut kommer de!

• Stampan

Lycka till fru Lindell, hoppas bebis kommer snart! Båda mina kom +13, verkar vara en bra dag!

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?