Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Charina skrev 2010-06-15 08:35:29 följande:
    Nej man brukar ju tro då att den andre också ska komma lite tidigare eller på bf då men din lill* kanske stormtrivs där inne
  • Nallepuhmamma
    Jungblom skrev 2010-06-15 09:20:01 följande:
    0 dagar kvar, BF idag men ingen bebis
    Håller tummarna det startar strax.
    J K skrev 2010-06-15 10:12:10 följande:
    89 långa dagar. Tips på hur man kan fördriva tiden fram till bebis ankomst? (Är arbetssökande/arbetsfri/arbetslös/vad man nu vill kalla det).
    Mina dagar går ju åt att jaga två busfrön, men annars försöker jag alltid göra något för dagen ska gå. Typ baka, städa, ut på stan,hitta på roliga saker med ungarna osv.

Men det är såååå segt iaf. Har bf några dagar innan dig (84 dagar kvar) men hoppas på bf blir iaf 1-2 v innan bf
  • Nallepuhmamma
    J K skrev 2010-06-15 10:50:30 följande:
    Ja, det är lite samma här. Fast mina två busfrön är mina två katter, hehe. Det är så segt nu för jag har haft foglossning sedan vecka 14 och den senaste veckan har smärtan blivit enorm. Men jag funderar på att ge mig på barnkammaren snart. För att ha något att göra åtminstone. Jag hoppas också på lite tidig födsel, men jag har oddsen emot mig.
    Som här då. Har ju gått över med bägge mina barn 10-12 dagar och dom dagarna var fan plågsamma och jag har alltid fajtas med foglossning,svår jobbig halsbränna och alla jobbiga krämpor.
  • Nallepuhmamma
    jojomo skrev 2010-06-16 08:28:10 följande:
    0 dagar kvar, har Bf idag och inga tecken tyder på att den lille vill komma idag..... Typiskt!
    Charina skrev 2010-06-16 08:34:26 följande:
    BF + 2 :/
    Jungblom skrev 2010-06-16 08:46:40 följande:
    BF+1, ännu ingen bebis dock lite förvärkar
    Tråkigt det inte startat ännu för er
  • Nallepuhmamma
    Mamma till Fem döttrar skrev 2010-06-16 17:17:32 följande:
    Nu är våran Linnea född! Läs gärna mer på bloggen!   thelantismamma.blogg.se/
    Grattis Vad kul. Så sööööt
  • Nallepuhmamma
    77 super långa dagar tills vi får ha våran prinsessa i famnen.

Jäklar vad man kan längta ihjäl sig.

Hoppas att ni som har bf idag eller är på bf+ får era bebbar snart
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?