Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Hur många dagar har ni kvar till BF?

45 Långa plågsamma dagar.

Detta tar totalt knäcken på mig.
    Mår så jävla dåligt och gråter/skriker i smärta i kroppen.
    Kan inte röra mig knapt idag och har fått åla mig in till toan nu på morgonen av enorm smärta.
    Känner mig så totalt förlamad.

• Nallepuhmamma

44 dagar kvar men sessan får gärna komma ut liiiite tidigare iaf, men av ren jävulskap och bus så lär hon säkert hålla oss på linan och låta jag gå över tiden också haha

• Nallepuhmamma
    43 Dagar kvar.

Dagarna går ju så jäkla sakta fram!!!

HUR får man dagarna att rusa fram?
  • Nallepuhmamma
    kg8 skrev 2010-07-26 09:13:16 följande:
    2 dagar, eller 2 år Trodde att den skulle vara ute för länge länge sen...
    Går runt och är öppen 3 cm och slemproppen gick i fredags, när jag var hos BM i torsdags så sa hon när hon kände på bebisens huvud att den stod i precis rätt förlossningsposition och att hon skulle bli förvånad om bebsin inte kom under natten, absolut senast under helgen. Men nu är det måndag morgon och den evisa bebisen håller sig kvar...
    Hehe en busig unge du har där inne hihi
  • Nallepuhmamma
    kg8 skrev 2010-07-26 09:29:02 följande:
    Ja lite väl busig tycker mamma, lyssnar inte alls på vad jag har att säga Vet inte hur det här ska sluta om den inte ens vill göra som jag säger nu...
    Haha du får ta ett snack med busen. Kanske läge och visa vägen ut för bebben? Ge en karta hihi
  • Nallepuhmamma
    41 dagar kvar och känner mig så ledsen och gråtfärdig.

Tiden går ju så förbaskat sakta och jag är "bara" i v 35 idag.

Jag försöker verkligen få dagarna att gå men dom går så sakta ändå och man känner sig bara stor,klumpig,osexig och ja gud vet vad.
  • Nallepuhmamma
    39 långa dagar kvar. Dock under 40-strecket
  • Nallepuhmamma
    Det blåa huset skrev 2010-07-31 07:35:19 följande:
    BF idag. Ligger på fl sen igår då en hinnsvepning resulterade i en stor blödning. Får se vad som händer.
    Men fy det där lät aningen skrämmande. Hoppas lycka till iaf.
  • Nallepuhmamma

37 låååååååååånga dagar kvar för mig + SÄKERT övertid om lillan får bestämma MEN jag har BF den 26:e aug enl sista mens men enl rul 7:e sep

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?