Inlägg från: Hon |Visa alla inlägg
  • Hon

Hur många dagar har ni kvar till BF?

11 dagar.. 

• Hon
    Mamsterbabe skrev 2012-12-31 10:44:25 följande:
    Hon: jag trodde du skulle ha fått bebis nu! Hur mår du? Fler onda pinvärkar?
    Mamsterbabe: Ja, jag trodde de jag med, men den här fröken är väldigt envis verkar det som. :) Ja, jag har rätt mycket onda pinvärkar emellanåt men finns inte så mycket att göra åt det för tillfället. Sen så har jag svullnat upp helt otroligt mycket och tappar känseln totalt i fingrar osv. Kan inte ens diska längre. Vet inte riktigt hur jag ska klara av den sista tiden.. Hur går det för dig?
  • Hon

5 dagar.. Kanske kanske blir igångsättning för att detta är ohållbart med all vätska i kroppen + lite andra saker.

• Hon
    3 dagar. Känns som en evighet, och jag känner mig såååå säker på att jag kommer gå över. Hurra.
  • Hon
    Gimle skrev 2013-01-06 18:17:35 följande:
    Det är konstigt att det alltid känns som en evighet kvar fast det blir en dag mindre för varje dag Tungan ute tycker att det känns lika mycket som en evighet nu när jag har 21 dagar kvar som det gjorde när jag hade 220... Obestämd
    Ja, fast på nå sätt kändes det som om tiden gick lite fortare när jag var på 60-nånting än nu när det är 3. :S
  • Hon
    Yoshii skrev 2013-01-06 20:45:02 följande:
    Håller med. Tiden har en tendens att stanna upp ju närmre BF man kommer...
    Jag blir gaaalen! :( Vill ha ut min bebis NU!
  • Hon

Det är lite tomt att inte gå in här varje dag och räkna ner dagarna Rynkar på näsan
    Min lilla tjej är nästan 4 månader nu.

Lycka till, till er alla!
    Hjärta 

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?