Inlägg från: Stampan |Visa alla inlägg
  • Stampan

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Ja man får ha delmål så går det fortare. Idag är jag i vecka 26 (25+0) och väntar på vecka 30 för då går det nog rätt bra för barnet om det vill födas då. Nu funkar det kanske med men inte lika säkert...

• Stampan

Ja det är väl inte ultimat att föda i v31 heller direkt men möjligheterna finns ju!

• Stampan

Ingen aning faktiskt, det är så långt kvar så jag inte orkar kontrollräkna men det står samma på mina appar och fl så kör på vad de säger... Vet nån om fl räknar med bf eller ej?

• Stampan

På mina appar och fl är det lika långt kvar men på fl är jag 25+0 idag och apparna 25+1... Men bm räknar ju också att jag är i 25+0 så egentligen går man ju in i en ny vecka en dag senare än jag trott kom jag på nu, trist... Känns som om jag går bakåt nu även om det är 104 dagar kvar enligt ALLA och det är ju en dag framåt...

• Stampan

Åh herregud vad snabbt! Vill föda snabbare den här gången men kanske inte fullt så snabbt! Fast då slipper man ju plågas iofs! Grattis till lillpojken!

• Stampan

102! Tycker det är evigheter innan man kommer under 100 ju... Seeeega dagar, sen går det nog superfort för då har jag ju semester!

• Stampan

99! Äntligen under 100!

JoannaAlbin: jag skulle kunna tänka mig att de tittar med VUL. Det är väl klart att de kollar om det finns en bebis kvar därinne, vilken vecka är du i? Om inte annat kan de ju kanske se om det finns några hjärtslag om du gått så långt.

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?