BF Oktober

Jag har tänkt lägga långpromenaderna under det tid dottern är på dagis. De dagar hon är ledig får det gå ändå, finns ju alltid sjal att bära bebisen i också.
chriss. Jaa, det är lite häftigt!
Nån mer som har ganska mycket sammandragningar. Minns inte om det var så sist. Men det är säkert helt normaaalt
Packar för en tripp till Västerviks skärgård. Åker imorgon men vädret verkar bli ganska dåligt. Nåväl, skönt att komma iväg iaf.
I dag är jag på 32+0 och har 56 dagar kvar Har varit hos BM idag och allt var bra. lillkillen ligger djupt i bäckenet och är ruckbar.
Här kom William ut i 35+3 med buller och bång i lördagskväll. Vattnet gick 16:20 och 20:38 är han född.
Men han är jätte duktig och ammar fullt redan
Idag blir William 1 vecka
Sessan: Sist hade jag inte skrivit något förlossningsbrev och tur var väl det. För jag gjorde inget som vi hade pratat om innan. Före förlossningen ville jag ta akupunktur och lustgas. Men eftersom jag hade varit vaken så länge, kräkts mycket och mådde illa så kände jag varken för nålar i kroppen eller en mask för munnen. Så det slutade med EDA. Den här gången bestämmer jag mig inte för något i förväg känner jag Ska försöka utan EDA för mitt värkarbete avtog i samband med den, plus att jag fick feber och så. Men vi får se, det kanske blir EDA till slut ändå
3Busfrön: Grattis i efterskott! Hur gick förlossningen för dig då? Hur stor var William när han föddes?