Inlägg från: 2små2stora |Visa alla inlägg
  • 2små2stora

BF Oktober

Edda2 skrev 2010-02-28 17:50:27 följande:
    Det som kallas äggviteämne eller risk för diabetes eller vad menas med det? Ska ringa mvc i morgon eller gå in om när jag lämnat barnen på dagis så kan fråga om detta.
    Äggvite ämne är proteiner. Socker kan vara en risk för diabetes eller något annat.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora

Jag har rationaliserat bort allt jobbigt håret sätts upp i en tofs måste ha håret uppsatt på jobbet så det är enklast så.

Mitt illamående har blivit värre denna vecka

• 2små2stora

Jag sover jätte dåligt på nätterna.

Ropade in en po.p fleeceoverall på tradera Litet tidigt kanske men det är nu det är bättre pris på dem i höst stiger priserna.

• 2små2stora
    Edda2 skrev 2010-03-04 14:46:04 följande:
    Haha har faktiskt gått och funderat på det att köpa nu på rea eller något, blir så mycket billigare.
    Jag lyckades ropa in en för 76kr på Tradera. betydligt mycket billigare än de 600kr som de kostar nya och när de är så små hinner de knappt använda dem innan de är urvuxna.
  • 2små2stora
    Edda2 skrev 2010-03-04 15:14:42 följande:
    Oj ja det var ett riktigt kap Har aldrig köpt något från tradera eller kollat där man kanske skulle kolla lite då och då se om man hittar något.
    Jag handlade jättemycket till lilltjejen där. Men det gäller att bestämma sig för vad man tycker att något är värt och inte buda mer än det. Mammakläder finns det också rätt mycket.
  • 2små2stora

Kubb/nupp tror jag inte ens görs här. Jag ska på inskrivning den 18/3. Jag ser ut som om jag är i 5 månaden trots att det bara är v10

• 2små2stora
    Tejj skrev 2010-03-09 18:31:08 följande:
    Vi berättade för våra familjer samt mina närmaste 3 vänner bara några 3v in på graviditeten.... resten av de närma vännerna berättade vi det för i lördags (v9) o idag berättade jag även för mina närmaste kollegor (går in i v.10 imorrn) så det är väl i princip bara släktingarna o "de ytligare" vännerna kvar att berätta för..... =) Tänkte vänta med det tills UL den 1 april, skicka ett mms från mobilen på ultraljudsbilden =)Ni då? Vilka har ni berättat för???
    Familjen och vissa arbetskamrater där har det varit nödvändigt att tala om då man inte ska hjälpa till med röntgen när man är gravid. Men ryktet har nog skött sig självt på jobbet nu
  • 2små2stora

Hej får jag vara med här

Väntar mitt 4:e barn i oktober 10 oktober är BF.
  • 2små2stora
    Hemi21 skrev 2010-04-07 14:39:25 följande:
    Var och beställde vagn idag, tur det sååå lång leverans tid. Tur att vi gjorde det nu. Så mycket att välja på men 40 min senare var vi klara, blev en emmaljunga city cross med sitt och liggdel :)
    En citycross ska vi också ha fast med hårdlift.

Är det ngn mer som har problem med foglossning? Min en höft håller på att ta död på mig efter ett nattpass och nu har jag ytterligare ett framför mig.
  • 2små2stora

Jag ska beställa vagnen den 7:e maj. Då har de 20 veckor på sig att leverera den. Har vi tur så rear de ut förra årets modell

Svar på tråden BF Oktober