• misa85

BF Oktober

McYama skrev 2010-03-27 17:29:11 följande:
    Har just kommit hem från sjukhuset... Fick lite värk och en liten blödning i förrgår och igår kväll. Efter VUL konstaterades att vårt pyre inte längre lever... Vår sorg är stor och jag kommer lämna tråden. Jag önskar alla lycka till!!!!!!!!!!!!!
    Beklagar, ge inte upp! Kram
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-28 09:24:32 följande:
    Beklagar verkligen!
    Hur gick det för dig? Var inte du på sjukhuset och kollade upp också eller blandar jag ihop?
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-28 10:23:06 följande:
    Nej du har så rätt så. Gjorde ett tidigt UL. Allt såg jätte bra ut och precis som det skulle. Är nu i v. 13 Hur mår du för övrigt?
    jag mår sådär kan jag säga, mitt illamående verkar inte vilja ge med sig. Det kommer och går, framförallt när jag anstränger mig, typ tränar osv. Det är så drygt, trodde det skulle gått över tills nu men icke... går snart in i vecka 14 iaf så det går framåt :)
    Hur mår du annars? Skönt att allt var bra :)
  • misa85
    Tejj skrev 2010-03-28 10:18:58 följande:
    Uss.... vet hur det känns.... fick oxå MF förra veckan, ett grymt jobbigt sådant, var då i slutet av vecka 11.... Hur sjutton går man vidare???Jag beklagar verkligen o lider med dig....Styrkekramar
    ucha jag tycker det är så hemskt, lider med er båda! Jag vet inte hur man går vidare, men ge inte upp iaf! Hoppas att ni snart blir gravid igen och att allt kommer gå bra den gången! Stor Kram
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-29 08:36:06 följande:
    Ush vad trist för dig. Jag har inte alls mått illa så jag har kräkts under graviditeten. Jag har haft svårt att äta men inget mer. Har haft väldigt mycket huvudvärk, en som satt i 24/7 i 13 dagar. Det var inte roligt ska jag säga dig. Jag går in i v. 14 imorgon. Ska på inskrivning då också!
    Oj det lät inte roligt med så lång huvudvärk... jag har haft mkt problem med migrän fast efter jag blev gravid har det blivit mkt bättre =) är jag tacksam för... Spännande med inskrinvning =) Jag går också in i vecka 14 imorgon :)
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-31 07:42:15 följande:
    Hej tjejer! Allt gick bra på inskrivingen, fick lyssna på lilla hjärtat. Det var verkligen mysigt!Men nu börjar jag bli lite trött på att se ut som jag gör, jag vill bara att min mage ska komma nu! Jag läste ''på smällen'' av Ann Söderlund och Hannah Widell och där står det en sak som jag bara kan hålla med om. - 3-4 månaden är fulhets-perioden. Man känner sig bara tjock och trött. Har gråa ringar runt ögonen vilket jag annars aldrig har. Magen har växt men man ser bara tjock ut. Inga kläder som sitter  fint. Bara några veckor kvar HOPPAS jag tills magen syns. Är det föresten någon som fått tid för UL? Jag fick tid igår och fick den 10 maj.  Kram på er tjejer!
    jag har fått tid den 5 maj =) Spännande. Ska ni ta redan på könet på barnet? Jag har faktiskt inte läst den boken, men hört mkt om den. Jag kan helt instämma med att man endast känner sig ful nu, inte gravid. Magen putar som sagt, men det ser mest ut som jag gått upp i vikt. Dessutom har jag fått mkt problem med min hy... blä. inget kan få mig och känna mig fulare just nu tror jag! Men det går väl över =)
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-31 15:29:49 följande:
    Ja, vi ska ta reda på könet men själv är jag 100% på att det är en liten kille vi väntar Självdå, ska ni ta reda på könet? Ja precis, det går över
    japp vi ska också ta reda på könet. Vi är helt säkra på att det är två pojkar, vi disskuterar bara killnamn =) Sååå svårt, vi kommer nog aldrig komma överrens.
  • misa85
    poppiloll skrev 2010-04-01 20:28:12 följande:
    Hej!! Hoppas det funkar hoppa in i en grupp så här lite sent. Har beräknad bf 28 oktober. Är i vecka 9+6 och varit på mitt första indskrivningsbesök och UL i dag. Vilken känsla få se den lilla krabaten man bär inne i sig. GLAD PÅSK TILL ALLA OKTOBER MAMMOR!!
    Klart du får hoppa in =)
  • misa85
    Ella1986 skrev 2010-04-07 16:27:19 följande:
    Oj, hur lång leveranstid var det? Vi ska ha en Kronan Duovagn, men jag tror inte att det var längre leveranstid på den än en vecka. 
    oj en vecka är inte mkt. Teutonias har 14 veckor enligt babyproffsen, det är ju sjukt. Vi kommer ju köpa uj:s tvillingvagn, den skulle ta ca 10 veckor men man borde gardera sig lite sa hon på barnenshus :)
  • misa85
    LJ87 skrev 2010-04-08 09:27:04 följande:
    oj va tidigt ni alla verkar köpa vagn.. ja tänkte vänta till iallafall juni o då bara kolla o eventuellt beställa om de e lång beställningstid, e de inte de ska ja inte handla vagn förrän kanske i juli tidigast... men visst e de kul nu när man kan börja kolla på saker.. men ja ska försöka vänta på länge som möjligt innan ja börjar handla... =)
    vi väntar ju som sagt tvillingar så jag antar att de kommer ploppa ut tidigare, mina läkare har sagt att de flesta föds i vecka 36 men många även innan. Jag vill ha allt klart så mkt som möjligt till vecka 30 iaf så jag kan slappna av sedan. Vi ska på rul den 5 maj, efter det beställer vi också :)
Svar på tråden BF Oktober