Sex på offentliga platser
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
På dåvarande sambons väninnas bröllopsfest också bakifrån mot ett träd alldeles intill en gångväg i trädgården det var mörkt men vi var tvungna att stanna upp varge gång det passerade någon för vi stod bara två meter ifrån gångvägen .
Det var otroligt upphetsande att stå helt tyst och höra andra gäster gå förbi och samtidigt som man hade kuken i tjejens fitta.
Suger av killar ganska ofta på offentliga toaletter. Har aldrig blivit påkommen dock. Senaste avsugningen gjordes på kronans modehus i Karlskrona (kundtoaletten)
Suger av killar ganska ofta på offentliga toaletter. Har aldrig blivit påkommen dock. Senaste avsugningen gjordes på kronans modehus i Karlskrona (kundtoaletten)
Slickat och blivit slickad i skogen. Pirrigt och skönt. 😊
Har knullat flera gg utomhus,,men mitt mest udda offentliga knull var på
-centralen, nere vid blålinjen finns en 150m långt rullband, tjejen hade mycket kort kjol, lyfte på den petade trosorna åt sidan o tryckte in kuken, samtidigt kom kompisen lasse på andra rullbandet på väg ner ,,vi vinkade lite till varsndra,,,,
Slickat och blivit slickad i skogen. Pirrigt och skönt. 😊
Här är några min man knullat mig på nyligen.
Hissen
Trapphuset
På motorhuven
Restaurangtoa efter middag
Stående doggy på tom väg
Flera ställen Hagaparken
golfbana
På en balkong mitt i Stockholm (Vasagatan) kl 21 på kvällen. Kallt men ändå hett :)
Vid vandringsled i västra Göteborg med familjer på leden. Tog frun bakifrån.
Klippor
Bil