vad hjälper mot tandvärk??
vaknade för ca 2 timmar sen med tandvärk.. kan inte sova
tagit en kombination av en alvedon och en ipren
jourtandläkare öppnar kl9 så tänkt kontakta dem då
men vill ha något som hjälper tills dess
men vad????
vaknade för ca 2 timmar sen med tandvärk.. kan inte sova
tagit en kombination av en alvedon och en ipren
jourtandläkare öppnar kl9 så tänkt kontakta dem då
men vill ha något som hjälper tills dess
men vad????
SPRIT!! haha, nejdå...men sug på en isbit eller något?
haha om hade någon hemma så... orkar inte med detta mer så känns som om hade tagit vad som..
hjälper det?? trodde mer hjälpte med varmt.. fast vet inte ens om har is...
tack
potatis? bara kom o tänka på emil i lönneberga..
Oragel, har ni det i Svea, vi har det har i USA det e en gel som man lagger pa tanden, sa bedovar det pa samma satt som hos tandis nar dom lagger pa en gel el creme innan man far sprutan. Om jag har tandvark tex sa lagger jag det pa o da hjalper det till jag ska ga till tandis.
svar till inlägg 5 (funkar ej att citera)
ja det är verkligen hemskt med tandvärk. tack och lov inte haft det många gånger
blev bättre ett tag efter skrivit så loggade ut och fick lite till sömn
men nu på em & ikväll har haft lite. fast inte alls som inatt; hoppas slipper inatt
tack för att ni försökt hjälpa mig
nu har skiten kommit tillbaka, har fått en tid imorgon em men hur ska jag stå ut tills dess
Hexident munskölj (finns på apoteket) ska tydligen hjälpa en del mot tandvärk. Har själv aldrig testat men köpte hem en flaska (utifall att man skulle få tandvärk) då min mamma berättade att hon alltid sköljer munnen med det när hon får tandvärk och då lättar det. Jag har inte haft tandvärk någon gång efter jag köpte hem min flaska så jag har ju inte hunnit testa om det funkar.