Barn i mars 2008 - 9
Magen i v 31 (30+5)
Magen i v 31 (30+5)
Väntar på att sambon ska sluta jobba, sen bär det av till Stockholm och Rammstein ikväll ska bli skoj. Lite jobbigt känns det att sova utan Liam men det går säkert bra... Liam går det iaf ingen nöd på det är mej det är värst för
Oj oj jag blir alldeles matt när jag ser familjen annorlunda! Jag skulle aldrig orka eller ha ens minsta tålamod till så många barn. Jag håller med om att alla barn behöver egentid med föräldrarna och hur hinner/orkar man det med 8st!??!
Iofs kommer jag från en familj där vi var 5 systrar men vi hade alltid vår egen lilla grej med mamma o pappa...sånt som bara vi gjorde ihop!
Nä 2 blir nog lagom som det kännsnu iaf
Bobben: Va härligt! Hoppas att det fortsätter!!
Liam har ju inte direkt nåt hår att klippa men det börjar stå ut lite fjun över öronen som sambon vill klippa bort. Jag vill nog vänta det är ju nästan ända stället man ser att han har hår på
Sthlmfilur: *kram*
LitenBlomma: Oj oj bästa att sova i enskilda sovrum?
Ly75: Håller tummarna för att testet visar bra saker!!
LoVm: Åh Liam skulle älska att vara där!!
Idag har vi varit och "lekt" på toys ´r´ us det var mycket uppskattat av lillen jag hade ju lovat honom en trumma och det glömmer han minsann inte så idag köpte vi en och oj så han trummar
var ett sett med trumpet, maracas, tamburin och trumma så här har vi haft full orkester ikväll
Ha ha ja grannarna ja...dom stackarna! Att frivilligt ta in en trumma var främst för att se Liam så glad. Dessutom har han alltid haft bra taktkänsla och det vill jag gärna uppmuntra! Lite trumpetande har det blivit idag men hanhar inte riktigt kommit på tricket än så än så länge är det rätt ok ljudnivå