Inlägg från: Movieprincess |Visa alla inlägg
  • Movieprincess

Barn i mars 2008 - 9

{#lang_emotions_flower} GRATTIS AZAAH!! {#lang_emotions_sunny}

Idag skiner solen här igen men nu är det ju tokmycket snö ute så vårkänslorna är liksom borta ändå!
    Det var ju 21 igår så då är det ju "bara" 1 månad kvar tills lillskruttan ska komma
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-03-24 18:07:45 följande:
    Idag fick pappa åka in akut igen, nu ligger han på infektion - igen. Fast denna gång slapp han intensiven och respirator, alltid något. Det verkar som om han åkt på magsjuka (det har kommit båda änderna sen i morse) men eftersom han redan är undernärd och påverkad av strålningsbehandlingen slog det ut honom direkt...
    Usch å fu hoppas att han piggar på sig snabbt och får komma hem! Tänker på er *kramar* {#lang_emotions_flower}
  • Movieprincess

Agamemnon: Tycker du ska testa det naken då går han säkert med på det

Jag skulle jättegärna äta våfflor idag men jag får ju inte det s¨jag får hålla mej tills skuttan är ute...typiskt nog är jag sugen på våfflor & pannkakor varje dag nuförtiden

Snart bär det av till MVC och sambon är så glad att han kan följa med idag (går ju inte alltid när man har eget) så nu ska han få höra hjärtat igen...ska bli kul å se ommagen växt nåt mer också!

• Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-03-26 20:48:15 följande:
    På måndag ska Olivia på teater! De ringde från dagis idag och undrade om det är ok att hon följer med 3-åringarna och ser Mamma Mu! Det blir säkert jättekul, även för mig. Tänk, vad stor hon är nu, nu gör hon "riktiga" utflykter! I morgon ska vi åka på barnmässa och sen ska vi - tadadada - hälsa på min pappa som flyttades från intensiven till infektion idag! De vet fortfarande inte vad det är med honom men vad det än är så är det inte smittsamt och han är stabil igen! www.barnmassan.se
    Hon kommer säkert få jättekul på teatern, tänk va spännande

Skönt att din pappa fick flytta från intensiven men nu tycker jag det börjar bli nog. Nu är det hans tur att få bli/vara frisk!!!
  • Movieprincess

Var hos bm igår och fick beröm för att jag endast gått upp 5kg *stolt* hon undrade om jag tränade mycket å så och jag kan säga att jag aldrig i hela livet varit så här lat som denna graviditet
    Nästa vecka är det dags för tillväxt UL jag hoppas på lagom stor bebis annars ska jag tvinga dom att få ut henna fortare än kvickt

• Movieprincess
    Mitt livs lycka skrev 2010-03-27 08:00:07 följande:
    Kikar in och säger hej! Nu har jag arbetat i lite över en månad och jag mår så otroligt bra av det! Trivs super - har både trevliga och roliga arbetskamrater! En otrolig lättnad över att äntligen ha hittat ett jobb (på hemmaplan dessutom, kunde inte ha blivit bättre)! Hinner/orkar däremot sällan sitta framför datorn längre... Men jag hoppas att alla härinne mår bra! Kram från Linda & William
    Va roligt å höra
  • Movieprincess

Med Liam gick jag upp 25kg och gick ju inte ner dom igen så denna gång hade jag bestämt mej för max 10...nu är det ju nåra veckor kvar men ag tänker inte gå upp så mkt mer om jag får välja

• Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-03-28 18:36:28 följande:
    En tröja från Småfolk, en tröja från Kameleont Design (som jag även köpte klänningen från igår) och en klänning från xyz (jag har glömt vad de hette men ett sånt där "hemförsäljningsföretag" ). Ska lägga upp bilder sen. Ja, och så en Spöket Laban-DVD och en handmålad tavla till Fisans rum. Tänk vad mycket man hinner med på 45 minuter (och då hann jag ändå titta hos Vincent skor, Me & I och några fler )!
    Oj det var inte dåligt! tur att ni åkte tillbaka! Härligt med lite egen shopping utan man & barn!
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9