Barn i mars 2008 - 9

Idag skiner solen här igen men nu är det ju tokmycket snö ute så vårkänslorna är liksom borta ändå!
Det var ju 21 igår så då är det ju "bara" 1 månad kvar tills lillskruttan ska komma

Agamemnon: Tycker du ska testa det naken då går han säkert med på det
Jag skulle jättegärna äta våfflor idag men jag får ju inte det s¨jag får hålla mej tills skuttan är ute...typiskt nog är jag sugen på våfflor & pannkakor varje dag nuförtiden
Snart bär det av till MVC och sambon är så glad att han kan följa med idag (går ju inte alltid när man har eget) så nu ska han få höra hjärtat igen...ska bli kul å se ommagen växt nåt mer också!
Var hos bm igår och fick beröm för att jag endast gått upp 5kg *stolt* hon undrade om jag tränade mycket å så och jag kan säga att jag aldrig i hela livet varit så här lat som denna graviditet
Nästa vecka är det dags för tillväxt UL jag hoppas på lagom stor bebis annars ska jag tvinga dom att få ut henna fortare än kvickt
Med Liam gick jag upp 25kg och gick ju inte ner dom igen så denna gång hade jag bestämt mej för max 10...nu är det ju nåra veckor kvar men ag tänker inte gå upp så mkt mer om jag får välja