Härskartekniker och Svärdöttrar (långt!!)
Ts, du och din fmailj kankse varit "välkomnande" mot hans flickvän och gjort det du anser varit det möjliga bästa i bemötande och nu är du minsan less-
Av vad jag läser så hyser du ju en ren avky mot denna kvinna- utöver hennes beteende så kritiserar du hennes intellekt, utseende och hennes familj och bakgrund. Det är ju en smaksak!
Ville bara säga att man _känner_ när man inte är välkommen hos någon- det går inte att fejka. Och utifrån din uttalade avsky (kring hennes lathet, fetma och dialekt och tomma skalle) så skulle jag också hållit mig borta från min pojkväns familj!
Sen om DIN son VÄLJER att inte komma till era tillställningar bara för att han hellre umgås med sin flickvän- det ska ju inte lastas på flickvännen?
JAg har haft en pojkvän som inte kunde göra ett skit utan mig. Jag BAD honom att gå utan mig- men han ville inte. Men jag ville inte heller offra mig för att umgås i flera timmar med hans fruktansvärda familj, där jag kände mig väldigt ovälkommen trots leenden och fraser som "känn dig som hemma!".
OCh jag lovar, om din kille är så nere i sin tjej som du påstår- så har han säkert någon gång pratat om det med henne, om ni kritiserat deras relation.
Du höjer din son till skyarna men bskriver hans kvinna som jag vet int vad. Jag tvivlar på att din son är allt vad du beskriver, eller att hon är det. Men är det så, så får ni kanske försöka böja gilla henne på riktigt, så hon känner sig välkommen på riktigt- och kanske däefter hälsar på er mer- och får med er son på släptåg.
Det är er son som verkar lat, eller fruktansvärt osjälvständig.
Lycka till!
Man behöver sin familj.