Pemperly- Åhh vilken tur att att embyrot fortsatte dela sig, det måste vara en stark rackare! Lycka till, hoppas den fäster och vill stanna kvar!
Supers- Hoppas det går bra med sprutorna och att du får fram en lagom mängd fina ägg =)
Hjärtat78- Grattis till graviditeten! Jag beundrar dig som orkar göra så många IVF. Jag vet inte riktigt om det verkligen är så att man kan blockera att kunna bli gravid men ifall man mår väldigt dåligt kan det kanske gå sämre. I mitt fall så var min kvarvarande äggledare helt blockerad och månaden efter de spolade de fick jag även ett utomnkved i den så den är också bortopererade. Men ska jag vara ärlig kändes allt mycket bättre när även den var borta, då kan det aldrig hända igen och så vet jag att vi inte kan bli gravida naturligt (stressen borta).
Vilken lyx ni har i ert län med tre finansierade försök, här i norr är ett ett försök och ett frysförsök. Men det har diskuterats fram och åter så nu tror jag att man får ett till fulltständigt försök ifall inget kunde frysas ner.
I fredags fick vi brev från kliniken att de hade fryst ner sex st långtidsodlade embryon. Känns som att vi helt plötsligt har ett bra läge för jag vill verkligen inte gå igenom en hormonbehandling igen.
Nu har jag ruvat i 9 dagar och dagarna släpar sig fram, jag vill veta nu men tänker hålla mig till testdagen om en vecka om jag inte börjar blöda dvs. Jag hoppas och hoppas nu =)