• acinna

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Hemlighet: Jag blödde inte alls efter operationen eller skrapningen. (Hann med skrapning i vecka 9+1 och titthålsoperation i vecka 10+0 med vårt X.) På uppvaket blödde jag väldigt lite och det var från såren de ställt till med i äggledaren (har båda kvar). Jag hade redan i vecka 7 blött ut hela livmoderslemhinnan och de var förvånade över min tomma livmoder vid varje VUL.
    Så jag tror inte det är onormalt att inte blöda!

• acinna

Kopiera gör du med att markera hela texten och sedan trycka Ctrl C.
    Klista in genom att markera var du vill ha texten och tryck Ctrl V.

Lycka till! 

• acinna

Leana: Jag hade också utomkvedes i höstas och opererades i vecka 10+0 då de efter 5 veckor hittade fostret.
    Jag fick ner hcg till under 5 på ungefär 3 veckor och en vecka senare kom mensen. Nu sitter jag här med Pyret på rätt ställe och är idag i vecka 15+0!
    Jag var livrädd att det skulle bli X en gång till, men jag är envisare än så. Och vi var helt hundra på att vi missade ägglossningen som kom 4-5 dagar senare än den borde...

Lycka till, och man orkar mer än man tror!!! 

• acinna

Veronica: Jag fick ägglossning första gången efter operationen efter 2,5 eller 3 veckor.

Ge inte upp tjejer! Jag trodde aldrig att det skulle gå efter vårt X som opererades i vecka 10+0 den 17 september, men nu sitter jag här med en gravidmage som denna veckan börjat synas och är i vecka 16+2! Blev gravid redan efter första mens efter operationen... 

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3