Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Tack Mika! Ska kolla på den.
Är det någon här som vet om man kan bli immuniserad av X? Jag är Rh-negativ... Måste fråga min läkare på måndag...
Tack Mika! Ska kolla på den.
Är det någon här som vet om man kan bli immuniserad av X? Jag är Rh-negativ... Måste fråga min läkare på måndag...
Vi håller tummarna att du inte inbillar dig utan verkligen mår som du ska =)
Ojoj, vad jobbigt en del av er har det! Jag hoppas verkligen det löser sig för er allihopa snart!
Jag var och tog nya hcg-prover i lördags, då hade de stigit från typ 790 till 870. Men imorse när jag var på Karolinska så hade de sjunkit till drygt 400! Dessutom började jag blöda lite mer igår och det fortsätter "strila" lite långsamt idag med. Läkaren trodde att min kropp eventuellt höll på att ta hand om det själv! Tänk vad bra det skulle vara! Nu ska jag tillbaka för, förhoppningsvis, sista gången på onsdag. Då håller jag tummarna att jag knappt har något hcg-värde alls!
Min aversion mot frukost som jag haft de senaste två veckorna har dessutom gett med sig och jag mår bra, brösten är fortfarande ömma som tusan men det kan jag leva med. Så det här kanske går vägen utan vare sig cellgifter eller op.
Men jag ska fortfarande be dem spola äggledarna innan nästa danmarksresa... Är det någon av er som haft problem med att de inte velat göra det?