Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Vilken vecka var du i?
Vilken vecka var du i?
Lika mitt senaste... Vad valde du/ni?
Grattis!
Ego: tog mig nyss i kragen o bokade gyn tid. Har sedan X i nov haft ont till o från på den sidan. Så nu får de kolla kände jag. Sjuksköterskan pratade om sammanväxningar . Någon som känt liknande.
Det liksom molvärker då o då samt känns som ett tryck
Majbebbe: precis det kommer runt äl o håller i sig till mens. Fick tid på tisdag... Orolig är man ju!
Ingen mer med samma känsla?
Absolut! Jag meddelar! Låter ju lika...
Tack Ella Jade!!! Din text gick även rakt in i mig! Sååå sant!
Nu får det vara slutdeppat! Har varit ledsen i sex månader nu. En dum spiral, svår att ta sig ur....
Tempdipp o neg test igår kväll...så mensen kommer nog snart. Influensan kom ivägen i tisdags när jag skulle till gyn. Nya tag imorgon....nervöst!
Hallojs!
Lovade ju att avlägga rapport efter dagens gynbesök. Ang tryck o smärta till höger.... Allt såg toppenbra ut! Så skönt! Hon hade ingen förklaring mer än att det kan vara från vätskan som läkt ut i buken ( de såg det på VUL när jag var in akut vid x) o då ev gett sammanväxningar i bukhinnan som jag känner. Men inget som de såg. Såå skönt att det inte var något på äggstock/ledare iaf!
Trevlig helg på er!
Nu kör jag en gång om dagen, förut två. Fet beror lite på hur man fungerar. Man kan ha snabb stegring o missa Max om man kör endast en gång. Jag brukar köra en gång o när jag ser stegringen komma två gånger per dag. Nu har jag lärt mig vilka dagar Äl kommer så då tar jag bara o bekräftar.
Lycka till!
Mm, samma här! Vi har försökt i snart 1 1/2 år . Blääääää! Känns som jag gett upp nu! Orkar liksom inte mer, samtidigt som det känns som om man har en hinna över en varje dag med en sorg... När ska man bli glad igen? Och blir man bara helt glad igen för att man plussar? Hmm, många tankar....