• AlexandraViberg

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Jo jag vet ju det, men kan ju fortfarande stilla liiiite oro och det är väl bra? Eller är det bättre att oroa sig? Nåväl, jag har ju som sagt bara ett test så så många fler blir det ju inte :P

Åh ni får ha en så bra resa som möjligt då och vila ut er och sen köra på igen och se till att det blir rätt!

Dotter-07. Försökt sen juni-11, X 26/1-12 + 27/9 -12
  • AlexandraViberg

Men nu var det dubbelt så starkt så blev lugnare men ja till några dagar efter bim kan jag ju vänta iallafall! :)
    Men förstår och respekterar din åsikt, absolut! :)

• AlexandraViberg

Jag har känt stick både där min är borttagen och den som är kvar, vettefan vad det är. Dock inget hittills nu när jag faktiskt är gravid.

Oroa dig inte! Kan ju ta någon cykel innan mensen är normal igen efter x tråkigt nog.

Dotter-07. Försökt sen juni-11, X 26/1-12 + 27/9 -12
  • AlexandraViberg

Ni som blivit gravid! Ni och alla andra i denna tråd förstår att jag är nervig nu. Men mitt förra x upptäcktes i 6+1 och togs bort på 6+2. Är jag då löjlig som tycker det är riktigt ologiskt att jag ska på kontroll med vul denna gången på 6+4? Dvs efter att jag redan hade opererat bort den förra gången??

När gjorde ni era vul? Måste väl gå på iallafall 6+0 eller??

Tacksam för svar!

• AlexandraViberg

Jo det är sant! Det var enda tiden min fertilitetsklinik hade den veckan.. Tycker alla kollar i v.6 vilket borde innebär 5+ något. Men de kanske menar 6+ något då.

Funderar på att ringa dit jag opererade mig och kolla om de har en tidigare tid. Jag har ändå frikort till december så.
    Vill iallafall ha innan jag opererades.

• AlexandraViberg

Nä förstår det! De sa att min hade spruckit om den suttit längre ner men nu satt den längst upp som "tur" var!

Nä jag tror att det sitter rätt men man vet ju aldrig! Oron kanske dämpas ju längre jag är gravid. Började blöda om en vecka om man jämför med förra!

Tack för svar!

• AlexandraViberg

Okej! Jo fick på 6+4 på privata fertilitetskliniken jag går på men hon sa att det var för att det var enda tiden den veckan (fick fredag) så jag tror det gick innan egentligen men alla tider bokade!

Jag började också blöda brunt som fan efter någon vecka! Och slutade ju inte så jag fattade oro då! Ska kolla med kk annars får jag vara nöjd! :)

• AlexandraViberg

Haha håller med! Förstod inte att saker kunde gå snett när dottern var i magen förutom när vi krockade med en grävling i 120km/h i v30 ungefär :P

Nu är man konstant orolig!

• AlexandraViberg

Fick en ny tid av KK! Så ska kolla i 5+4 vilket som sa skulle gå helt utmärkt, så nu blir det EN vecka tidigare än första tiden! Var bara att tacka och ta emot! :)

+ efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3